Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Android of iPhone?

Heb jij een Android of iPhone als bezitter van een Tesla?

  • iPhone

    Votes: 44 57.9%
  • Android

    Votes: 32 42.1%
  • Iets anders

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    76
This site may earn commission on affiliate links.
iPhone XR :)

Eigenlijk sinds de overstap van mijn ouwe Nokia tig jaar geleden altijd iPhones (4S en 6) gehad. Ik vind iCloud namelijk supergoed werken tezamen met mijn andere Apple speeltjes. Plus de boeiende conversaties die ik met Siri zo af en toe heb ;)
 
Bij ons in het gezin, enkele jaren terug: ouders: Android en kinderen: iPhone. Ondertussen zijn twee van de vier kinderen overgeschakeld op Android, middenklasse. Blijkbaar vinden ze de iPhones de meerprijs niet meer waard.
 
Bij ons in het gezin, enkele jaren terug: ouders: Android en kinderen: iPhone. Ondertussen zijn twee van de vier kinderen overgeschakeld op Android, middenklasse. Blijkbaar vinden ze de iPhones de meerprijs niet meer waard.

Ze zijn ook wel een flink stukkie duurder geworden sinds de X. Maar goed, ik heb android ooit gehad en er is werkelijk geen realistische prijs die Apple kan vragen waardoor ik nog ooit terug zou gaan naar android.

De prijs blijft belachelijk, dat wel.
 
Veel is een kwestie van gewoonte en hoe ouder men wordt hoe moeilijker men gewoontes verandert. Ik heb niet het gevoel dat een iPhone fundamenteel iets kan wat een android niet kan. Omgekeerd vind ik de compatibiliteit van android met niet android toch een voordeel dat je met ios niet of veel minder hebt.
Onmogelijke discussie trouwens, zoiets als over kleuren en smaken.
 
Veel is een kwestie van gewoonte en hoe ouder men wordt hoe moeilijker men gewoontes verandert. Ik heb niet het gevoel dat een iPhone fundamenteel iets kan wat een android niet kan. Omgekeerd vind ik de compatibiliteit van android met niet android toch een voordeel dat je met ios niet of veel minder hebt.
Onmogelijke discussie trouwens, zoiets als over kleuren en smaken.

Mijn grote probleem was juist dat android bepaalde zaken niet kon die de iPhone van mijn (tegenwoordig ex-) vrouw wel kon.

Mijn vriendin heeft android en het valt mij op dat het gewoon een stuk minder is dan iOs. Sowieso heb ik ook iMacs sinds Windows over ging naar versie 8 en daarmee Windows gewoon onbruikbaar werd.
 
Mijn grote probleem was juist dat android bepaalde zaken niet kon die de iPhone van mijn (tegenwoordig ex-) vrouw wel kon.

Mijn vriendin heeft android en het valt mij op dat het gewoon een stuk minder is dan iOs. Sowieso heb ik ook iMacs sinds Windows over ging naar versie 8 en daarmee Windows gewoon onbruikbaar werd.
Wat voor dingen bedoel je dan?

Ik heb ook een Mac, en m'n vriendin ook, en ik heb een iPad, maar toch heb ik wel een Android telefoon :)