Uhu. De allernieuwste Leaf? Laatst een filmpje gezien. Standaard AP. Ik ga googlen...Helaas. Het basis model Leaf heeft ook alleen 'domme' cc. Voor TACC heb je de 'Acenta' uitvoering nodig en kost 2000 euro extra.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Uhu. De allernieuwste Leaf? Laatst een filmpje gezien. Standaard AP. Ik ga googlen...Helaas. Het basis model Leaf heeft ook alleen 'domme' cc. Voor TACC heb je de 'Acenta' uitvoering nodig en kost 2000 euro extra.
Per medio Q4 2014 heeft elke auto de laatste revisie aan bood op moment van productie, ongeacht afgenomen opties. Kortom, elke auto na Q4 2014 is "autopilot voorbereid"
En om nog wat mogelijke onduidelijkheid weg te nemen: De term 'Enhanced Autopilot' is wat misleidend. Er is niet zoiets als 'Basis Autopilot'.
Ik denk dat je Q4 2016 bedoelt. Daarvoor was het nog AP1.
En eigenlijk is het sedert Q3 2017 al AP 2.5. Maar die geeft nog geen merkbaar verschil.
Toch wel: AP1 dus.
Tozz bedoeld wel 2014. Iedere auto sinds Q4 2014 had de hardware aan boord, of dat nu AP1 of AP2 is of AP2.5.
En AP1 is nu niet meer te bestellen, dus op dit moment is enchanced autopilot misleidend aangezien er nu geen basis autopilot te koop is.
Inderdaad ‘een’ hardware. Maar niet de laatste revisie zoals @Tozz beweert. AP2 is duidelijk niet dezelfde revisie als de wagens van 2014.
Het is niet omdat de basis autopilot (AP1) niet meer te koop is dat je de volgende versie niet ‘enhanced’ zou mogen noemen. Komt in IT middens vaak voor. En we rijden nu eenmaal met een computer op wielen...
Ah zo... begrijp het nu.Eens met je tweede punt over EAP, maar Tozz beweerd niet de laatste revisie, hij zegt de laatste revisie op moment van productie. En dat is een groot verschil. Jullie zijn het verder met elkaar eens dus.
Ik denk dat je Q4 2016 bedoelt. Daarvoor was het nog AP1.
En eigenlijk is het sedert Q3 2017 al AP 2.5. Maar die geeft nog geen merkbaar verschil.
Toch wel: AP1 dus.
Nog een paar updates en het doet veel meer dan AP1. Althans, zo had ik het begrepen. Indien niet, dan ben ik nog meer tevreden dat ik AP1 heb.Tesla heeft dus de naamgeving voor de autopilot software activatie hernoemd van 'autopilot' naar 'enhanced autopilot', voor iets dat feitelijk hetzelfde doet
Nog een paar updates en het doet veel meer dan AP1. Althans, zo had ik het begrepen. Indien niet, dan ben ik nog meer tevreden dat ik AP1 heb.
Ik ben het met je eens, en ik wilde aantonen dat andere merken dit gewoon hebben.. Dus ik ging even een BMW 7-serie van 115k kaal samenstellen op de site. Toen kwam ik tot de nare ontdekking dat 'active cruise control' ook bij een 7-serie gewoon EUR 2000,- extra kost.
Heb je nu zojuist het TACC kartel ontmaskerd?Helaas. Het basis model Leaf heeft ook alleen 'domme' cc. Voor TACC heb je de 'Acenta' uitvoering nodig en kost 2000 euro extra.
Heb je nu zojuist het TACC kartel ontmaskerd?
Uhu. De allernieuwste Leaf? Laatst een filmpje gezien. Standaard AP. Ik ga googlen...
Ja ik zag het. Maar ja. 33.000. Een schijntje. Relatief dan...Zie hier:
Nissan LEAF Configurator - Elektrische Auto's | NISSAN
De Acenta heeft als extra als 2e bullet TACC. Voor AP heb je de Tekna variant nodig.