sweep
Member
Sinds gisteren op 2019.20.2.1. Vandaag een heerlijk ritje op AP. File Amsterdam-Den Haag, dakje open, stoel ietsje naar achteren en achterover, knietje tegen het stuur, genieten van het zonnetje . Welgeteld 2x een nag.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
New article today possibly related
Tesla says single battery module caused car fire in Shanghai, has changed vehicle settings
Reuters
Electric vehicle (EV) maker Tesla Inc said on Friday a single battery module caused a car to catch fire in Shanghai and it had revised its vehicle settings to further protect its batteries following an investigation into the incident. Read the full story
Not sure link will work
Ik merk bij AP1, ook met de laatste update gisteren, dat hij nog steeds rechts voorbij steekt ook aan 120 km/u. Dat was eind 2016 al opgelost in de software en is nu sinds enkele maand reeds terug.
Is het bij jullie ook zo dat naar rechts van baan wisselen vaker niet gaat dan wel met de "lane change" functie?
En naar links wisselen bijna altijd wel in 1x goed?
Met de laatste update (2019.20.4.2) lijk ik geen last meer te hebben van het "lijnkleven" na het inschakelen van AP.
Lijnkleven: dat de auto de eerste 10 seconden na inschakelen van AP op de rechterbelijning van de weg gaat rijden, en daarna pas het midden van de rijbaan selecteert.
Wat mij nu ook opviel, dat kan ook al van een eerdere update zijn, is het gedrag bij wegwerkzaamheden. Als ik tussen de gele lijnen van de versmalde rijbaan rij en er haalt iemand mij in over de nog smallere linker rijbaan, dan gaat mijn S duidelijk maximaal naar rechts om de inhaler ruimte te geven.
Niks foei, misschien in het begin, maar nu kan het in de meeste gevallen prima. Wel de aandacht er goed bijhouden natuurlijk.Op AP rijden bij wegenwerken , foei
Ik kijk met slechts één oog. Tussen de gele lijnen sturen op zeer smalle rijbanen bij wegwerkzaamheden is voor mij best lastig. Ik heb geleerd dat AP1 dit heel goed doet, beter dan ikzelf. Uiteraard blijf ik het sturen goed volgen.Op AP rijden bij wegenwerken , foei
Lijnkleven doet hij alleen als je valk nadat je bent vertrokken AP aanzet. Wanneer je even wacht of je hebt er al wat stadskilometers opzitten dan lijkt hij al goed afgesteld en start netjes midden in de baan.Iets te vroeg gejuicht. Het rechts aan de lijn klijven, aan het begin van een rit, heb ik helaas met 2019.20.4.2 nog steeds.
Mijn ervaring is dan baan veranderen alleen niet goed gaat bij:Ik heb gemerkt dat het ook regelmatig niet al te goed ging vorig weekend.
Of het nu vooral naar rechts of vooral naar links was, heb ik niet op gelet.
Maar ging iig minder vlot dan voorheen
Dat is niet mijn ervaring. Als ik uit Den Haag weg rij moet ik toch zeker 2 km rijden voordat ik op de A12 ben. Als ik daar meteen de AP aanzet gaat hij rechts kleven. Omdat de rijstroken daar vrij smal zijn is dat best gevaarlijk.Lijnkleven doet hij alleen als je valk nadat je bent vertrokken AP aanzet. Wanneer je even wacht of je hebt er al wat stadskilometers opzitten dan lijkt hij al goed afgesteld en start netjes midden in de baan.