Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

App update

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag een update gekregen van de Tesla App voor Android:
upload_2017-12-2_6-25-30.png
 
30 minute time limit on pre-conditioning has been removed
hmm, daar ben ik niet zo heel blij mee (als ik het goed begrijp).
Ik click geregeld de climatecontrol alvast ff aan (en ook op een vast schema via een los appje), gewoon "voor het geval dat" ik misschien zo weg ga. Een half uurtje is dan prima om het behaagelijk te hebben in de auto en de ramen te ontwasemen, zonder dat het teveel stroom kost.
Op zeker dat ik em een paar keer ga vergeten weer uit te zetten en (in andere gevallen) het scheduled off signaal niet aankomt. Staat ie mooi ineens maar met 20% accu :(
 
hmm, daar ben ik niet zo heel blij mee (als ik het goed begrijp).
Ik click geregeld de climatecontrol alvast ff aan (en ook op een vast schema via een los appje), gewoon "voor het geval dat" ik misschien zo weg ga. Een half uurtje is dan prima om het behaagelijk te hebben in de auto en de ramen te ontwasemen, zonder dat het teveel stroom kost.
Op zeker dat ik em een paar keer ga vergeten weer uit te zetten en (in andere gevallen) het scheduled off signaal niet aankomt. Staat ie mooi ineens maar met 20% accu :(

plug it in ;-)
 
  • Like
Reactions: Faiz71 and sweep
hmm, daar ben ik niet zo heel blij mee (als ik het goed begrijp).
Ik click geregeld de climatecontrol alvast ff aan (en ook op een vast schema via een los appje), gewoon "voor het geval dat" ik misschien zo weg ga. Een half uurtje is dan prima om het behaagelijk te hebben in de auto en de ramen te ontwasemen, zonder dat het teveel stroom kost.
Op zeker dat ik em een paar keer ga vergeten weer uit te zetten en (in andere gevallen) het scheduled off signaal niet aankomt. Staat ie mooi ineens maar met 20% accu :(
Gisteren gelijk raak.
's ochtends de nieuwe firmware geinstalleerd (hier nooit meer aan gedacht).
Volgens mijn agenda (scheduledtasks) gewoon een maandag, dus om 17:30 wordt het verwarmen gestart.
's avonds laat naar huis, klaar met de kerstvisite, is de auto heerlijk warm, maar wel omdat ie de hele avond heeft staan verwarmen voor de kat zijn ... :confused:

Edit: wel leuk op tijd de kerst easter-egg gekregen :)
 
Last edited:
Vanavond de app geraadpleegd, werkt ok, dus geen problemen, maar het viel me op dat de 'schatkist' openstond en glinsterde.
Even de schatkist aangeklikt en nu staat ( volgens mij nieuw ) een Leaderbord te raadplegen met o.a. het aantal ton CO2 dat vermeden werd in België. Ik zie op plaats 4 Sint-Lievens-Houtem staan, Waasmunster op 9 en Grobbendonk op 18 en ook nog eentje uit Ardooie op plaats 249... .
Mag ik veronderstellen dat dit bekende/beruchte forummembers zijn? Of rijden er in S-L-H een arsenaal Tesla's rond?

Benieuwd of jullie dit al opgevallen was?

Xavier
 
Vanavond de app geraadpleegd, werkt ok, dus geen problemen, maar het viel me op dat de 'schatkist' openstond en glinsterde.
Even de schatkist aangeklikt en nu staat ( volgens mij nieuw ) een Leaderbord te raadplegen met o.a. het aantal ton CO2 dat vermeden werd in België. Ik zie op plaats 4 Sint-Lievens-Houtem staan, Waasmunster op 9 en Grobbendonk op 18 en ook nog eentje uit Ardooie op plaats 249... .
Mag ik veronderstellen dat dit bekende/beruchte forummembers zijn? Of rijden er in S-L-H een arsenaal Tesla's rond?

Benieuwd of jullie dit al opgevallen was?

Xavier
dat leaderbord staat er al maanden hoor...
 
  • Funny
Reactions: EddieW
Sinds de update van mijn tesla App, enkele dagen geleden, geraak ik niet meer in de "Loot Box"
Telkens krijg ik volgende melding: "Loot Box kon niet worden geladen. Probeer het later nog eens."
De App is versie 3.6.1(8b45450cf)

De App al enkele malen opnieuw geïnstalleerd, de telefoon al eens op Engels gezet, maar zonder succes.
Ondertussen staat mijn schatkist te knipperen en dat maakt me nieuwsgierig om er in te gaan kijken...
C:\Users\ELAUT0~1.DMN\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.png
;)

iemand hetzelfde probleem en een mogelijke oplossing?
 
Sinds de update van mijn tesla App, enkele dagen geleden, geraak ik niet meer in de "Loot Box"
Telkens krijg ik volgende melding: "Loot Box kon niet worden geladen. Probeer het later nog eens."
De App is versie 3.6.1(8b45450cf)

De App al enkele malen opnieuw geïnstalleerd, de telefoon al eens op Engels gezet, maar zonder succes.
Ondertussen staat mijn schatkist te knipperen en dat maakt me nieuwsgierig om er in te gaan kijken...
C:\Users\ELAUT0~1.DMN\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.png
;)

iemand hetzelfde probleem en een mogelijke oplossing?
Ook niet. Ik verwacht 42 maagden...
 
  • Like
  • Funny
Reactions: ebullio and Xfrank
Sinds de update van mijn tesla App, enkele dagen geleden, geraak ik niet meer in de "Loot Box"
Telkens krijg ik volgende melding: "Loot Box kon niet worden geladen. Probeer het later nog eens."
De App is versie 3.6.1(8b45450cf)

De App al enkele malen opnieuw geïnstalleerd, de telefoon al eens op Engels gezet, maar zonder succes.
Ondertussen staat mijn schatkist te knipperen en dat maakt me nieuwsgierig om er in te gaan kijken...
C:\Users\ELAUT0~1.DMN\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.png
;)

iemand hetzelfde probleem en een mogelijke oplossing?

Volgens mij heeft het te maken met probleempje van Tesla dat men te vroeg al begon met toekennen van nieuwe Roadster aan referral eindbazen. Zie o.a.: Bonnie Norman on Twitter
 
  • Informative
Reactions: Xfrank