Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

App update

This site may earn commission on affiliate links.
Heb hier al jaren een goede oplossing voor, namelijk een carport. Al ruim 10 jaar geen bevroren auto meer. Je moet er natuurlijk wel de mogelijkheid voor hebben.
Ik heb een garage van 4.40 x 11.00 meter. Die staat helemaal vol met o.m. ligfiets hobbyspullen. De Tesla staat in een carport van 3.50 x 8.00 meter. Heeft dus ook niks te klagen.
 
Die heb ik ook, maar daar staat mijn speeltje in. Die van mijn vrouw staat naast de mijne in de carport.:)
Toen ik de Tesla bestelde ging ik er vanuit dat die wel in de garage mocht staan (makkelijk opladen). Naast mijn speeltje. Helaas dacht mijn vrouw daar anders over: één garage is van jou, de andere van mij. Nou is het voor haar cabrio ook beter om binnen te staan natuurlijk. Dus de Tesla staat in de zomer buiten (in de winter binnen, dan is het speeltje ondergebracht in de winterstalling).
 
In de schaduw van de nieuwe firmware update 17.17.4 is er ook nog een minor update aan de app..
upload_2017-5-10_12-46-32.png