Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

App werkt niet (bug bevestigd door Tesla)

This site may earn commission on affiliate links.
Hier ook. App blijft zoeken maar verbindt niet.

Had het al in een ander draadje gepost. Na een onderhoudsbeurt gisteren app niet meer online gekomen. Inmiddels 32 uur offline. Nu wel andere meldingen: "network timed out" en "unknown error". Het werd mij gemeld dat het een known error was met nieuwe app. Zou niet laanger dan 24 uur mogen duren. Remote S en Teslalog werken ook niet. Dus........ Er lijkt iets anders aan de hand.
 
Ja, zeker als de auto 200 meter verderop geparkeerd staat aan de laadpaal en de accu nog op 100% staat. Zojuist dus maar even blokje om gelopen om de max op 80% te zetten. :eek:

Maar het kan altijd erger:

image.jpeg
 
Nou... Hoe meer mensen hier posten dat ze ook geen verbinding hebben, hoe minder eenzaam ik me voel in deze donkere tijden...

App doet het overigens nog steeds niet hier. :rolleyes:
Eens! Gisteren om 15:08 de laatste verbinding, en vanmorgen Technical Support gebeld onder het genot van een bakkie bij SuC 020 en bevestigd dat de server eruit ligt. Niet onoverkomelijk, maar het voelt of de navelstreng met de MX is doorgeknipt ;-). Ben wel benieuwd wat er mis is, je zou zeggen dat dit soort systemen dubbel (redundant) zijn uitgevoerd. Maar die nieuwsgierigheid is een beroepsafwijking ;-)