You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat is inderdaad waar. Nederland, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk en Scandinavië gaan nog, maar de rest is bedroevend. Voor een overzicht kan je goingelectric.de gebruiken. Je kan er op vermogen selecteren. Er zijn in Europa op dit moment 192 locaties met minstens 1, meestal meerdere, CCS van 100 kW of meer.
Fortum is wel een Fins bedrijf (en zit dik in Noorwegen), maar denk dat die heel nadrukkelijk kijken naar de vraag. Dat zie je ook bij Fastned: meer klanten op een station, dan komt er op een gegeven moment ook een derde charger bij. Denk ook dat de komende jaren met steeds meer EV's er meer 100+kW chargers gaan komen. Zeker nu met meer range mensen ook vaker deze EV's als enige auto gaan gebruiken. Verwacht dat het de komende jaren hard gaat.
Het kan allemaal wel, maar een auto die 100 Wh meer nodig heeft per kilometer, is over een autoleven van zeg 300.000 kilometer 30.000 kW meer kwijt, dat is zomaar 6.000 euro extra (of 9.0000 bij een openbare laadpaal). Een model 3 komt 150k ver met die 30.000 kW. Toch wel een verschilletje qua verbruik, en dat voor een auto die er voor milieuknuffelaars zou moeten zijn.
Iemand heeft zn A3 badge er links afgesloopt maar inderdaad gewoon de Audi GTE annex A3. Prima hybride maar heeft niets met de “echte” e-tron te maken.Dat is een golf GTE in een audi A3 jasje, plugin hybride, niet de vol elektrische etron.
Dat is om het overzichtelijk te maken denk ik.
Iemand heeft zn A3 badge er links afgesloopt maar inderdaad gewoon de Audi GTE annex A3. Prima hybride maar heeft niets met de “echte” e-tron te maken.
Daar heb je helemaal gelijk in, echter denk ik dat technisch gezien Tesla mijlenver voor loopt op de rest.Maar heel eerlijk de Audi is kwa afwerking tesla met stappen voor.