Ik begreep (naast wat al gezegd was hierover) dat dit zelfs achteraf verplicht moet worden ingebouwd straks? Dus ook in onze Tesla's.
Dat is toch raar? Dan heb je dus geen regen wanneer je wil afremmen voor bv. een afslag, rotonde of wat dan ook? Dat bij elke remactie 2x moeten trekken aan een hendel is toch ook bizar?
Dank
@Bas. Je 'review' is wel verhelderend. Door de verschillende reviews had ik eigenlijk het idee dat de Audi misschien wel eens de betere EV zou kunnen zijn. Zeker qua geluid, want ik vind de Tesla eigenlijk niet heel erg stil (hoewel mij altijd weer verbaast hoeveel lawaai een ICE maakt). Maar dat maakt dus niet zoveel verschil.
Je ervaring met de stembediening had ik ook in de Volvo V90 die ik laatst bij Tesla als loaner kreeg. Die verstond 'Groningen' als 'Ierland' (?). En dan vraagt de auto "Klopt dit? Zeg ja of nee". Zeg je Nee, "ik heb u niet goed verstaan. Zeg ja of nee". LAAT MAAR!!! (@*#)*@#
Nu ik toch rant over de Volvo ,ook bizar: Het downloaden en installeren van software (moet over WiFi!!) werkt alleen bij een draaiende motor. Je moet dus de auto op je oprit parkeren, aan de wifi hangen, en dan met draaiende motor laten staan. Zodra je de auto afsluit stopt het hele proces (zowel download als installatie).
Ik vond het allemaal redelijk bizar. Zolang dit bij andere merken niet beter wordt, nooit meer wat anders dan een Tesla.