ik heb de ook de indruk dat Audi (en co) hier een strategische zet wou maken
- tonen dat ze een straf product hebben
- en dan geïnteresseerden subtiel duidelijk maken dat de EV markt nog verre van rijp is, en men beter bijv voor een hybride technologie kiest ...
alleen, ik heb de indruk dat ze zich een beetje aan het verslikken zijn in het feit dat een goed EV product toch veel moeilijker is dan ingeschat
ze dachten met gemak een Tesla killer in de markt te zetten ...
daarbovenop hadden ze ook nog eens de steun van de commerciële pers (als zeer grote adverteerders) en van de petroleum industrie en financiële spelers, en van weet ik wie nog allemaal
ik heb de indruk dat ze één ding schromelijk verkeerd inschatten, en dat is dat de koper van een auto vandaag beter geïnformeerd is, en dat veel burgers effectief iets aan problemen willen doen (onafhankelijker zijn tov olie sjeiks, propere lucht vooral in de steden, opwarming aarde, kiezen voor een onafhankelijker energiebeleid, keuze voor hernieuwbare energie, keuze voor nieuwe veiligheidssystemen, nieuwe mobiliteitssystemen, ... )
het feit dat Tesla rijders op dat evenement zoveel meer te vertellen hebben dan de Audi verkopers ... misschien was dat wel de bedoeling van Audi ... een goeie receptie en verder mensen indirect duidelijk maken dat die EV markt nog niet rijp is ...
en dan heb je daar die Tesla rijders die oprecht geïnteresseerd zijn in het product van Audi ... die het even komen uitleggen
- tonen dat ze een straf product hebben
- en dan geïnteresseerden subtiel duidelijk maken dat de EV markt nog verre van rijp is, en men beter bijv voor een hybride technologie kiest ...
alleen, ik heb de indruk dat ze zich een beetje aan het verslikken zijn in het feit dat een goed EV product toch veel moeilijker is dan ingeschat
ze dachten met gemak een Tesla killer in de markt te zetten ...
daarbovenop hadden ze ook nog eens de steun van de commerciële pers (als zeer grote adverteerders) en van de petroleum industrie en financiële spelers, en van weet ik wie nog allemaal
ik heb de indruk dat ze één ding schromelijk verkeerd inschatten, en dat is dat de koper van een auto vandaag beter geïnformeerd is, en dat veel burgers effectief iets aan problemen willen doen (onafhankelijker zijn tov olie sjeiks, propere lucht vooral in de steden, opwarming aarde, kiezen voor een onafhankelijker energiebeleid, keuze voor hernieuwbare energie, keuze voor nieuwe veiligheidssystemen, nieuwe mobiliteitssystemen, ... )
het feit dat Tesla rijders op dat evenement zoveel meer te vertellen hebben dan de Audi verkopers ... misschien was dat wel de bedoeling van Audi ... een goeie receptie en verder mensen indirect duidelijk maken dat die EV markt nog niet rijp is ...
en dan heb je daar die Tesla rijders die oprecht geïnteresseerd zijn in het product van Audi ... die het even komen uitleggen