HWS
Well-Known Member
Weer een mooi betoog Hans. Zo laden wij nu aan de zaak. Slechts 3 auto's die ca. 2x per week aan de lader hangen.
Als je het aantal EV's echter opschaalt geloof ik toch meer in een stopcontact met vaste kabel bij elke parkeerplek. Anders zul je zien dat net als jij wilt laden die plekken bezet zijn, of mensen hem laten staan. Ik geloof meer in overal kunnen bijladen tegen een lagere snelheid en een paar laadplekken met hoger vermogen tegen een hogere prijs. Als ik m standaard in plug als ik op de zaak ben red ik t ook nog wel met 1x 13A en velen met mij denk ik. Het is zoals je zegt het merendeel rijdt maar enkele tientallen KMS per dag voor woon-werk verkeer.
Als je het aantal EV's echter opschaalt geloof ik toch meer in een stopcontact met vaste kabel bij elke parkeerplek. Anders zul je zien dat net als jij wilt laden die plekken bezet zijn, of mensen hem laten staan. Ik geloof meer in overal kunnen bijladen tegen een lagere snelheid en een paar laadplekken met hoger vermogen tegen een hogere prijs. Als ik m standaard in plug als ik op de zaak ben red ik t ook nog wel met 1x 13A en velen met mij denk ik. Het is zoals je zegt het merendeel rijdt maar enkele tientallen KMS per dag voor woon-werk verkeer.