Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Automatische trunk opener

This site may earn commission on affiliate links.
"... as the exhaust system may be hot" :D

Ik zou deze feature verwelkomen. Kan misschien zelfs softwarematig toegevoegd worden, gezien de verschillende al aanwezige sensoren...?

Met een "computer, open trunk" voice commando terwijl ik op de auto af loop zou ik trouwens ook tevreden zijn.
 
"... as the exhaust system may be hot" :D

ik geloof dat dat inderdaad wel meevalt met onze auto's.

We hebben een ontvanger van een Duits merk gekocht, en gaan hier morgen mee experimenteren.
De sensor bestaat uit 2 inductieve kabels die aan de binnenzijde van de kunststof bumper geplakt worden en een stuurapparaat, die de trunk opener een signaal geeft.
Wordt vervolgd...

trunk_opener_small.jpg
 
Helaas nog niet, het heeft wat meer haken en ogen dan we verwachten, maar we komen er wel!
Gelukkig heb je onze naam fout, anders verdenken mensen je nog van reclame!
Hier een foto van de binnenzijde van de bumper met de opener
Onderaan op de foto is de diffuser die aan de bumper vastzit.
 

Attachments

  • .jpg
    .jpg
    596.9 KB · Views: 69
Kan iemand me zeggen bij welk type ms je trunk zelf open en dicht gaat?
Mijn MS60 klikt open, maar ik moet de trunk zelf manueel omhoog doen, terwijl ik merk dat dit bij vele anderen automatisch gaat. Mijn MS is dan ook nog een recente (09/2016)
 
Kan iemand me zeggen bij welk type ms je trunk zelf open en dicht gaat?
Mijn MS60 klikt open, maar ik moet de trunk zelf manueel omhoog doen, terwijl ik merk dat dit bij vele anderen automatisch gaat. Mijn MS is dan ook nog een recente (09/2016)
Het is een optie die "vroeger" in het tech. pakket zat.
Een tijdje geleden zat het in een ander pakket en tegenwoordig is het volgens mij weer standaard.
Er schijnt echter wel een aftermarket upgrade mogelijk te zijn.
 
  • Informative
Reactions: Rubinho
Kan iemand me zeggen bij welk type ms je trunk zelf open en dicht gaat?
Mijn MS60 klikt open, maar ik moet de trunk zelf manueel omhoog doen, terwijl ik merk dat dit bij vele anderen automatisch gaat. Mijn MS is dan ook nog een recente (09/2016)

Zit standaard in het premiumpakket.

Correctie: tegenwoordig is het standaard, maar ik weet dat in de modellen van 2016-10 tot .... het in het premiumpakket zat
 
  • Informative
Reactions: Rubinho
ik geloof dat dat inderdaad wel meevalt met onze auto's.
We hebben een ontvanger van een Duits merk gekocht, en gaan hier morgen mee experimenteren.
De sensor bestaat uit 2 inductieve kabels die aan de binnenzijde van de kunststof bumper geplakt worden en een stuurapparaat, die de trunk opener een signaal geeft.
Wordt vervolgd...
View attachment 226102

Wat als je auto unlocked is en er kruipt een kat onder je auto ?
 
Vorige week alle boodschappen uit mijn hand laten vallen toen ik de trunk wilde openen.
Er zijn mogelijkheden om dat met de voet te doen.
Deze feature is op veel premium (zelfs op minder premium) auto's beschikbaar.
Willen we dit op de Tesla?
Evt. als Aftermarket upgrade?

Ik vond dat ook zo irritant, dus ben daarvoor ook op zoek gegaan naar een oplossing. Ik heb daar een paar jaar geleden een uitstekende aftermarket oplossing voor gevonden. Werkt echt perfect bij mijn Tesla en zelfs zonder handen en voeten. Sindsdien nooit meer dit probleem gehad.

Redirect