You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Perpendicular! Een briljante functie: slechts 1x gebruikt en dat vrij onverwacht.Eigenlijk best goed. Sterker nog, als ik file parkeer gebruik ik het altijd. Alleen als je het laatste plekje hebt, dan wil hij wel eens over de stoep sturen (waar normaal een auto voor je staat).
Dat perpengular of hoe het heet werkt ook, maar is te traag (3x steken soms).
Perpendicular! Een briljante functie: slechts 1x gebruikt en dat vrij onverwacht.
Bij een kleine fileparkeerplek gaf de S aan dat hij er best zelf in kon. Ik dacht van niet, dus ik zei: kom maar op.
Waarop hij zichzelf dus dwars, perpendicular, met zijn kont tegen de stoep parkeerde. 1-0 voor Tesla.
Hilarisch, maar niet voor herhaling vatbaar.
Nee, keurig haaks dus alleen de banden bij de stoep.Velgschade gehad?
Hoe gaan jullie te werk bij het vinden van een parkeerplaats? Ik zie vaak een plek maar de auto herkend deze niet. Soms ging ik dan nog een keer rustig voorbij rijden om te zien of de parkeerplek wel herkend word.. maar ook hier is de succes rate niet enorm hoog. Maw, ik laat de functie vrijwel altijd links liggen.. maar misschien pak ik het verkeerd aan.
de snelheid waarmee je voorbij de geparkeerde auto's komt is van belang.Hoe gaan jullie te werk bij het vinden van een parkeerplaats? Ik zie vaak een plek maar de auto herkend deze niet. Soms ging ik dan nog een keer rustig voorbij rijden om te zien of de parkeerplek wel herkend word.. maar ook hier is de succes rate niet enorm hoog. Maw, ik laat de functie vrijwel altijd links liggen.. maar misschien pak ik het verkeerd aan.
Perpendicular! Een briljante functie: slechts 1x gebruikt en dat vrij onverwacht.
Bij een kleine fileparkeerplek gaf de S aan dat hij er best zelf in kon. Ik dacht van niet, dus ik zei: kom maar op.
Waarop hij zichzelf dus dwars, perpendicular, met zijn kont tegen de stoep parkeerde. 1-0 voor Tesla.
Hilarisch, maar niet voor herhaling vatbaar.
Voor dat je gaat parkeren zie ja al aan het tekeningetje of hij paralel of perpendicular gaat parkeren. toch?
Bij mij komt ook vaak het tekentje en het scherm als ik zelf begin - dan zie ik ook vaak dat hij het vak verkeerd tekent. En als ik de functie activeer idd super voorzichtig, 3-4x steken, of afbreken omdat die toch te dicht langs een muurtje oid gaat.
Kortom bij mij:
Het automatisch inparkeren gaat goed bij veel ruimte en anders omslachtig. In ieder geval nooit brokken.