Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Autopilot gebruik

This site may earn commission on affiliate links.
Afgelopen zaterdag ben ik even naar de kust gereden om een luchtje te scheppen. Op de terugweg ben ik gaan laden aan de SC in Brugge. Er kwam een Model Y aangereden, met Franse nummerplaat, die naar de V2 palen reed. Ik heb hem erop gewezen dat er ook V3 exemplaren stonden. Toen hebben we even gebabbeld over de lak.

Ondertussen kwam er een Model 3 aanzetten, die zich ook -schuin- aan een V2 paal ging zetten. Hij probeerde de kabel van de verkeerde laadpaal te nemen. Uiteindelijk lukte het nipte met de andere kabel. Ik ging hem er ook even op wijzen dat er een V3 was. Eerst zei het dat er teveel volk was en had het over gedeelde laadpalen. Zijn vrouw/vriendin lag vooraan te slapen.

Hij was niet aan het lallen, maar uiteidenlijk bleek dus gewoon dat hij dronken was. Ik was dus eigenlijk wel blij dat hij niet in de buurt van mijn auto probeerde te parkeren. Het inparkeren was dus een drama. Ik vermoed/hoop dat hij op autopilot naar huis reed. Anderzijds vraag ik me af of er zo veel zijn die deze feature misbruiken. Eigenlijk had ik gewoon de politie moeten bellen.
 
  • Like
Reactions: Hbrink
  • Like
Reactions: Enzo63
Inderdaad, maar er is misschien wel een drempelverlaging om meer te drinken. De manier waarop hij geparkeerd stond liet al vermoeden dat het op een kleinere baan wat moeilijker ging worden.

Er zijn ook wel positieve verhalen over te vertellen, tenzij die zich ook lam gezopen had.
41-jarige Hasselaar die bewusteloos van Genk tot Halen reed, stelt het goed
Die heeft geluk gehad!

Idd mss beter een volgende keer de politie bellen. Voelt wel wat fout maar het is niet zozeer dat de beste man wordt aangehouden maar eerder dat anderen ongedeerd blijven.
 
  • Like
Reactions: AGNL and YCedric