Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Autopilot

This site may earn commission on affiliate links.
Beste Forummers,

Onlangs heb ik een Tesla M3P besteld met standaard Autopilot. Ik krijg maar niet scherp welke functies hier nu standaard in zitten (Summon/parkassist)? Heeft iemand een link met concrete info of weet iemand of deze features standaard zijn?

Dank voor alle info.

Goede groet,

Michel
 
Beste Forummers,

Onlangs heb ik een Tesla M3P besteld met standaard Autopilot. Ik krijg maar niet scherp welke functies hier nu standaard in zitten (Summon/parkassist)? Heeft iemand een link met concrete info of weet iemand of deze features standaard zijn?

Dank voor alle info.

Goede groet,

Michel
Van Summon en autopark zou ik niet wakker liggen. Mooie gadgets, maar nut is beperkt.
 
Volgens de website, als je een nieuwe Model 3 configureert, stap 4:

Autopilot | Inbegrepen
  • Hiermee kan uw auto automatisch sturen en accelereren en remmen voor andere voertuigen en voetgangers in dezelfde rijstrook.

Je krijgt dus lane keeping en traffic aware cruise control.


De volgende dingen zijn optioneel:
Volledig zelfrijdende besturing
  • Navigeren met Autopilot: automatisch rijden van oprit tot afrit op de snelweg, inclusief knooppunten en het inhalen van andere voertuigen.
  • Auto Lane Change: automatisch van rijbaan wisselen tijdens het rijden op de snelweg.
  • Autopark: zowel fileparkeren als haaks parkeren.
  • Summon: uw auto automatisch parkeren en laten voorrijden.
Binnenkort beschikbaar:
  • Herkennen van, en reageren op verkeerslichten en stopborden.
  • Automatisch rijden binnen de bebouwde kom.
  • Geavanceerde Summon — uw auto komt op de parkeerplaats automatisch naar u toe.
 
Dank voor alle antwoorden!

Los van het nut, kan ik nergens teruglezen welke functionaliteiten de standaard AP bezit. Ik heb dus geen FSD besteld maar zie filmpjes op het net waarin AP wordt beschreven en dan laten ze zien dat de auto autonoom uit een garage rijdt.