BobbyKings
S85D > M3P > S Plaid
Ik hou hem gewoon vast. Wist niet dat ik hem moest masseren!!
Hij detecteert geen druk maar wel (al een hele kleine) draaiweerstand.
sssst: kan ook met je been
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik hou hem gewoon vast. Wist niet dat ik hem moest masseren!!
Gewoon wiebelen..Ik hou hem gewoon vast. Wist niet dat ik hem moest masseren!!
Wat een slecht idee. Wat denk je dat er gebeurd als jouw auto een ongeluk op Autopilot heeft en ze zo'n band om je stuur vinden. Eigen schuld, had je maar op moeten letten. En misschien lette je wel op, maar dat is nu niet meer te controleren.
Een klein beetje tegendruk geven en ik kan honderden kilometers rijden. Ik snap niet waar dit soort "oplossingen" voor nodig zijn. Maar misschien zit er verschil tussen oudere en nieuwere auto's.
Ik hou het stuur met mijn linkerhand vast en zie die melding bijna nooit. Gewoon een beetje je hand laten hangen aan het stuur
Eigenlijk is het droevig: 's werelds meest geavanceerde systeem en auto van 1 1/2 ton en je moet om de halve minuut als een klein kind laten weten dat je nog oplet en en druk op je stuur geven omdat een paar debielen stunts uitgehaald hebben. Het gebeurt mij meer dan eens dat bij wat drukker verkeer (veel verkeersbewegingen) en tegen de zon in kijken dat ik mijn ogen niet op het scherm heb en de witte waarschuwingssignalen dus niet zie en al na 1 of soms 2 piepjes Autosteer de brui eraan geeft. Je moet natuurlijk blijven opletten, maar wel op het verkeer om je heen en niet of Autosteer aandacht nodig heeft! Ik ben super blij met mijn Tesla, maar die "nag" is by far mijn grootste ergernis.I.d.d. gewoon je hand laten hangen. Wiebelen is voor de bijrijders oncomfortabel want de auto gaat dan idd al wat wiebelen.
Ik verbaas me er sinds de laatste update juist over hoe weinig de autopilot nog waarschuwd dat ik het stuur vast moet houden. Ik heb de auto nog niet zo lang en toen ik hem net had was het heel irritant maar ik kan sinds de update uren op autopilot rijden zonder melding. Krijg eigenlijk alleen de melding bij het aanzetten van AP.Eigenlijk is het droevig: 's werelds meest geavanceerde systeem en auto van 1 1/2 ton en je moet om de halve minuut als een klein kind laten weten dat je nog oplet en en druk op je stuur geven omdat een paar debielen stunts uitgehaald hebben. Het gebeurt mij meer dan eens dat bij wat drukker verkeer (veel verkeersbewegingen) en tegen de zon in kijken dat ik mijn ogen niet op het scherm heb en de witte waarschuwingssignalen dus niet zie en al na 1 of soms 2 piepjes Autosteer de brui eraan geeft. Je moet natuurlijk blijven opletten, maar wel op het verkeer om je heen en niet of Autosteer aandacht nodig heeft! Ik ben super blij met mijn Tesla, maar die "nag" is by far mijn grootste ergernis.
Op welke versie zit jij? Ik zit op 32.4 en heb op de snelweg om de 25-30 sec de melding en op provinciale wegen om de 50 sec ongeveer, afhankelijk van de snelheid waarmee ik rijdIk verbaas me er sinds de laatste update juist over hoe weinig de autopilot nog waarschuwd dat ik het stuur vast moet houden. Ik heb de auto nog niet zo lang en toen ik hem net had was het heel irritant maar ik kan sinds de update uren op autopilot rijden zonder melding. Krijg eigenlijk alleen de melding bij het aanzetten van AP.
2018.34.1Op welke versie zit jij? Ik zit op 32.4 en heb op de snelweg om de 25-30 sec de melding en op provinciale wegen om de 50 sec ongeveer, afhankelijk van de snelheid waarmee ik rijd
Ik heb die versie ook en het is niks.Dat geeft de burger moed ;-)
Ik heb de auto en ook autopilot dus pas sinds augustus dus ik weet niet hoe het voorheen was maar toen ik hem net kreeg had ik echt spijt van de aankoop omdat hij continue meldingen gaf als ik niet flink in het stuur kneep. Nu ligt mijn linkerhand af en toe losjes op de bovenkant van het stuur en dat is voldoende om geen meldingen meer te krijgen.Ik heb die versie ook en het is niks.
Eigenlijk is het droevig: 's werelds meest geavanceerde systeem en auto van 1 1/2 ton en je moet om de halve minuut als een klein kind laten weten dat je nog oplet en en druk op je stuur geven omdat een paar debielen stunts uitgehaald hebben.
Ja. Ik rij al 55 jaar min 18. Dus dan hou ik uit gewoonte mijn stuur voor Tesla-begrippen niet goed vast. Het zij zo.Ik heb de auto en ook autopilot dus pas sinds augustus dus ik weet niet hoe het voorheen was maar toen ik hem net kreeg had ik echt spijt van de aankoop omdat hij continue meldingen gaf als ik niet flink in het stuur kneep. Nu ligt mijn linkerhand af en toe losjes op de bovenkant van het stuur en dat is voldoende om geen meldingen meer te krijgen.
Stilstaande objecten. Dat is het probleem. En daarom moet je blijven opletten.Er zijn twee mensen overleden (tegen een vrachtwagen aangereden, tegen een betonnen splitsing aangereden) omdat de aandacht van mensen naar andere zaken afdwaald als ze 5 minuten geen actieve rijhandeling hoeven te doen.
Dat zou ik niet echt willen noemen dat "een paar debielen stunts hebben uitgehaald".
Er zijn twee mensen overleden (tegen een vrachtwagen aangereden, tegen een betonnen splitsing aangereden) omdat de aandacht van mensen naar andere zaken afdwaald als ze 5 minuten geen actieve rijhandeling hoeven te doen.
Dat zou ik niet echt willen noemen dat "een paar debielen stunts hebben uitgehaald".