You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
E40 BXL-kust in beide richtingen rond de werken aan Merelbeke. Vier keer gepasseerd, twee keer rustig aan 't bollen en plots AP2 vol in de remmen... not fun.
#justsayin
Idem, maar 't was niet aan de werken zelf, wel in de buurt, met die "dynamische panelen" die de snelheidsbeperkingen aanduiden over gans de breedte van de E40. Moet straks even heen en weer, will check of en zo ja, waar er (opnieuw) iets gebeurt.Ik schakel AP sowieso vóór de werken uit. Neem liever geen risico, bij Aalter is het ook opletten geblazen.
AEB is blijkbaar de oorzaak van de problemen. Ik ben benieuwd hoe ver Tesla het laat komen. Zoals ik dit lees is het wachten op het eerste ernstige ongeluk. Hopelijk lossen ze het op voor het zover is.
Ik zou AEB uitzetten. Dat Is ook niet veilig maar beter dan gespannen wachten tot het systeem een onverwachte noodstop maakt en je in een levensgevaarlijke situatie brengt.
AEB is blijkbaar de oorzaak van de problemen. Ik ben benieuwd hoe ver Tesla het laat komen. Zoals ik dit lees is het wachten op het eerste ernstige ongeluk. Hopelijk lossen ze het op voor het zover is.
Ik zou AEB uitzetten. Dat Is ook niet veilig maar beter dan gespannen wachten tot het systeem een onverwachte noodstop maakt en je in een levensgevaarlijke situatie brengt.
Makkelijk gezegd door de stuurlui aan wal....AEB is blijkbaar de oorzaak van de problemen. Ik ben benieuwd hoe ver Tesla het laat komen. Zoals ik dit lees is het wachten op het eerste ernstige ongeluk. Hopelijk lossen ze het op voor het zover is.
Ik zou AEB uitzetten. Dat Is ook niet veilig maar beter dan gespannen wachten tot het systeem een onverwachte noodstop maakt en je in een levensgevaarlijke situatie brengt.
Je gaat af op de ervaring van 1 ervaringsdeskundige; je hebt zelf geen enkele ervaring, volksstammen op dit Forum zweren bij AP. Je schaart je bij deze bij de continue negatieve journalisten die zich op aannames baseren. Je doet je forumnaam geen eer aan. MHOEr is tenminste 1 stuurlui niet aan wal die AEB heeft uitgezet @Hans (Amsterdam) en hij rijdt blijkbaar nu probleemloos. Als je regelmatig noodstops maakt, lijkt zijn keuze mij voor de hand liggend. Niet optimaal natuurlijk. Maar als je moet kiezen tussen twee kwaden....
Wellicht dat die knul die in de US tegen een brandweerauto reed een ervaringsdeskundige is?Er is tenminste 1 stuurlui niet aan wal die AEB heeft uitgezet @Hans (Amsterdam) en hij rijdt blijkbaar nu probleemloos. Als je regelmatig noodstops maakt, lijkt zijn keuze mij voor de hand liggend. Niet optimaal natuurlijk. Maar als je moet kiezen tussen twee kwaden....
Je hebt helemaal gelijkVolgens mij is er maar 1 die iets negatief invult. Er is een probleem met phantom breaks, dat verzin ik niet. Dat is levensgevaarlijk. Ook dat verzin ik niet. Ik ben een EV-fan, Tesla-fan, model 3-fan, maar ik ben niet blind voor de problemen. Jouw negatieve kritiek zegt meer over jezelf dan over mij.
Ik ben benieuwd wanneer de eerste ervaringsdeskundige opduikt die na een phantom break een kop-staart botsing veroorzaakt met vergelijkbaar (of erger) letsel als de 'knul' en de brandweerauto.Wellicht dat die knul die in de US tegen een brandweerauto reed een ervaringsdeskundige is?
Ik ben benieuwd wanneer de eerste ervaringsdeskundige opduikt die na een phantom break een kop-staart botsing veroorzaakt met vergelijkbaar (of erger) letsel als de 'knul' en de brandweerauto.