Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Autopilot

This site may earn commission on affiliate links.
Ik schakel AP sowieso vóór de werken uit. Neem liever geen risico, bij Aalter is het ook opletten geblazen.
Idem, maar 't was niet aan de werken zelf, wel in de buurt, met die "dynamische panelen" die de snelheidsbeperkingen aanduiden over gans de breedte van de E40. Moet straks even heen en weer, will check of en zo ja, waar er (opnieuw) iets gebeurt.

Rare dinges toch wel...
 
AEB is blijkbaar de oorzaak van de problemen. Ik ben benieuwd hoe ver Tesla het laat komen. Zoals ik dit lees is het wachten op het eerste ernstige ongeluk. Hopelijk lossen ze het op voor het zover is.
Ik zou AEB uitzetten. Dat Is ook niet veilig maar beter dan gespannen wachten tot het systeem een onverwachte noodstop maakt en je in een levensgevaarlijke situatie brengt.
 
AEB is blijkbaar de oorzaak van de problemen. Ik ben benieuwd hoe ver Tesla het laat komen. Zoals ik dit lees is het wachten op het eerste ernstige ongeluk. Hopelijk lossen ze het op voor het zover is.
Ik zou AEB uitzetten. Dat Is ook niet veilig maar beter dan gespannen wachten tot het systeem een onverwachte noodstop maakt en je in een levensgevaarlijke situatie brengt.

Het gekke is, ik heb dat nog nooit gehad. Wel bij vorige versies dat hij af en toe inhield alsof hij even ergens van schrok maar een (begin van) een noodstop heb ik niet meegemaakt.
 
AEB is blijkbaar de oorzaak van de problemen. Ik ben benieuwd hoe ver Tesla het laat komen. Zoals ik dit lees is het wachten op het eerste ernstige ongeluk. Hopelijk lossen ze het op voor het zover is.
Ik zou AEB uitzetten. Dat Is ook niet veilig maar beter dan gespannen wachten tot het systeem een onverwachte noodstop maakt en je in een levensgevaarlijke situatie brengt.

Ik vind dit een te snelle conclusie. Er zijn zo veel factoren die dit remmen *kunnen* veroorzaken, dat het uitzetten van AEB mij iets te snel gaat. Vergeet niet dat er ook berichten zijn van mensen waar AEB juist een ongeluk heeft voorkomen...
 
Toch raar dat het nog voorkomt, ik had het heel vaak.
Eigenlijk zeker 1x per langere rit.
Nadat Tesla het in onderzoek nam en ik 2018.12 kreeg is het nooit meer voorgekomen.
Of het nu in die 2018.12 (inmiddels 2018.18.2) zit, of dat Tesla wat heeft gedaan in de 14 dagen dat ze de auto in de gaten hebben gehouden ik weet het echt niet.
In ieder geval is het dus toch op de een of andere manier opgelost. :)
 
AEB is blijkbaar de oorzaak van de problemen. Ik ben benieuwd hoe ver Tesla het laat komen. Zoals ik dit lees is het wachten op het eerste ernstige ongeluk. Hopelijk lossen ze het op voor het zover is.
Ik zou AEB uitzetten. Dat Is ook niet veilig maar beter dan gespannen wachten tot het systeem een onverwachte noodstop maakt en je in een levensgevaarlijke situatie brengt.
Makkelijk gezegd door de stuurlui aan wal....
 
Er is tenminste 1 stuurlui niet aan wal die AEB heeft uitgezet @Hans (Amsterdam) en hij rijdt blijkbaar nu probleemloos. Als je regelmatig noodstops maakt, lijkt zijn keuze mij voor de hand liggend. Niet optimaal natuurlijk. Maar als je moet kiezen tussen twee kwaden....
Je gaat af op de ervaring van 1 ervaringsdeskundige; je hebt zelf geen enkele ervaring, volksstammen op dit Forum zweren bij AP. Je schaart je bij deze bij de continue negatieve journalisten die zich op aannames baseren. Je doet je forumnaam geen eer aan. MHO
 
Volgens mij is er maar 1 die iets negatief invult. Er is een probleem met phantom breaks, dat verzin ik niet. Dat is levensgevaarlijk. Ook dat verzin ik niet. Ik ben een EV-fan, Tesla-fan, model 3-fan, maar ik ben niet blind voor de problemen. Jouw negatieve kritiek zegt meer over jezelf dan over mij.