Wallonië is virtueel failliet.
Heeft er trouwens iemand een tip voor een goede 12V compressor? Mijn huidige wou gisteren niet aan de bak. Ik heb hem op het stopcontact gehangen en daar duurde het ook nog even. Eentje die in de tweede laadbak van mijn Model Y zou passen, zou ideaal zijn.
Ik kan onderschrijven, dit ding werkt echt geweldig. Ik gebruik mijn muurhaspel niet eens meer voor het oppompen van de banden. Let wel deze is niet geschikt om banden met problemen op te pompen onderweg. Misschien kun je dan 1 a 2 keer pompen, ik heb dat gelukkig nog niet hoeven testen.
Niet te duur, gewoon op te laden in de auto. Geen gehannes met een kabel naar de sigaretten aansteker.
Met een fietspomp van de Hema krijg je een lege band weer vol en is niet te grootEn hier voor thuis en niet voor in de auto een tussenmaatje gekocht.
Snel, redelijk compact en ook handig voor de sup, luchtbedden, strandbanden etc.
Ook prima geschikt om iets mee schoon te blazen (zoals laatst een verstopte waterafvoer).
![]()
Olievrije compressor LC-1.5 VRB 8 bar 1.5 pk/1.1 kW 129 l/min
VRB compressor 8LC-1.5 De VRB 8LC-1.5 compressor is een olievrije en handzame compressor. De compressor beschikt over een 1.5 PK motor met 1 cilinder. De compressor is geschikt om objecten te vullen met lucht. Denk hierbij bijvoorbeeld aan banden vullen van de auto of fiets...airpress.nl
Maar een model voor in de auto in staat om een lege band weer vol te krijgen en tegelijkertijd niet al te groot staat nog op het wensenlijstje. Als iemand suggesties heeft hoor ik het ook graag.
Zo simpel kan t zijn 😂Met een fietspomp van de Hema krijg je een lege band weer vol en is niet te groot
![]()
fietspomp - HEMA
fietspomp nodig? Op hema.nl vind je alles om het leven leuker én makkelijker te maken. Gratis thuisbezorgd vanaf 30.-www.hema.nl
ik was een paar minuten aan het pompen toen ik deze zomer met een platte band op de camping stondZo simpel kan t zijn 😂
Enig idee hoe lang je bezig bent van helemaal leeg tot op spanning?
Ik vertrouw advies hier op het forum meer dan de reviewsDank heren: besteld.
En lawaaierig ?En zeer tevreden. Werkt erg makkelijk en in een minuut of 10 alle vier banden naar 44 PSI gebracht. En de Tesla gaf inderdaad bij wegrijden voor alle vier 44 aan. Daarna wordt het uiteaard wat anders en loopt het verschillend van 44 naar 46, maar dat is normaal. De druk op het apparaat komt dus overeen met de door de Tesla gemeten druk en dat is voor mij het belangrijkste...
zitten de adapterS voor banden van de auto en fiets erbij ? Zie ik niet op de website.En zeer tevreden. Werkt erg makkelijk en in een minuut of 10 alle vier banden naar 44 PSI gebracht. En de Tesla gaf inderdaad bij wegrijden voor alle vier 44 aan. Daarna wordt het uiteaard wat anders en loopt het verschillend van 44 naar 46, maar dat is normaal. De druk op het apparaat komt dus overeen met de door de Tesla gemeten druk en dat is voor mij het belangrijkste...
Ja er zit een adapter bij voor een normaal fiets ventiel en een adapter om een bal op te pompen.zitten de adapterS voor banden van de auto en fiets erbij ? Zie ik niet op de website.
Ja, maar op zich viel het mij nog mee.En lawaaierig ?
En je kan op Amazon een setje andere adapters kopen voor tig functies. Heb ik gedaan, net zoals hardcase. Maar is niet echt nodig. Zit een tasje bij.Ja er zit een adapter bij voor een normaal fiets ventiel en een adapter om een bal op te pompen.
Wat een ding! super tip. Meteen gekocht, uitgeprobeerd: geweldig en dus meteen ook een cadeau gedaan aan een vriend.
Niet te duur, gewoon op te laden in de auto. Geen gehannes met een kabel naar de sigaretten aansteker.