TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC
Start a Discussionhttps://teslamotorsclub.com/tmc/tags/

Barcelona hotel met Tesla vriendelijke private parking?

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by NicoV, Jul 8, 2017.

1. NicoV

NicoV Member

Kan er iemand een hotel in Barcelona aanraden met een private parking waar je zonder problemen met een Tesla binnen kan? Ik heb geen zin om mijn auto op straat te parkeren in Barcelona. Liefst iets waarbij het centrum gemakkelijk bereikbaar is met metro of eventueel shuttle of zo. We zijn over enkele weken aan de Costa Brava en zouden er enkele dagen Barcelona willen aan breien.

2. Sjoester

Sjoester Member

3. NicoV

NicoV Member

Ziet er wel tof uit, maar ik had er misschien moeten bij zeggen dat 300 euro per nacht toch wel buiten mijn budget is.

4. SMU

SMU Member

Icaria? Metro op loopafstand en vlak bij het strand. Ruime parkeergarage.

5. Hans Noordsij

Hans Noordsij Well-Known Member

Er zijn iets van elf hotels met Tesla Destination Chargers in Barcelona. Daar zit je altijd goed.

6. NicoV

NicoV Member

Daar heb ik al eens naar gekeken, maar die zijn grotendeels van de categorie 'if you have to ask, you can't afford it'.

7. NicoV

NicoV Member

Dat ziet er tof uit. Heb je ervaring met de parkeergarage en een Tesla?

8. SMU

SMU Member

Wel met de parkeergarage maar niet met de Tesla - maar om je gerust te stellen (en ik herken je aarzeling...); dit is geen typisch Spaanse parkeergarage. Kun je makkelijk naar binnen en buiten met je Tesla en ruime parkeerplaatsen. Als je zou willen zou je zelfs je Tesla op straat kunnen laten staan, is geen enkel probleem daar. Laden kun je evt een paar honderd meter verderop in de parkeergarage bij de Olympische haven. Veel plezier!!

• Informative x 1
  9. Keezje

Keezje Active Member

Met de Tesla op vakantie in Europa als ik me goed herinner, staat je auto daar onder het oog van de parkingbeheerder aan het bijna gratis laadpunt. (Wel verzetten als je klaar bent ;))

10. NicoV

NicoV Member

Bedankt voor alle feedback! Ik heb uiteindelijk geboekt bij een hotel met destination charger iets buiten de stad, dat was significant goedkoper dan de alternatieven in het stadscentrum. Zodra ik terug ben zal ik hier wel wat feedback geven van hoe het verlopen is.

Share This Page