Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

'Barrett Riley' mode

This site may earn commission on affiliate links.
Een van mijn dochters is met de S onderweg naar Frankrijk en ik heb van te voren de speed limit mode aangezet. Chill + een max van 137 km/u. Allemaal prima maar nu werkt autopilot niet meer bij haar. Ze had gisteren natuurlijk iets te vaak de waarschuwingen genegeerd waarna ze zelf moest sturen. Maar je zou verwachten dat nadat ze de auto uitgezet had ze vandaag weer gewoon gebruik van AP zou kunnen maken. Maar die weigert nu helemaal aan te gaan wat ze ook probeert.
Heeft iemand anders dit al eens aan de hand gehad en daarbij ook een oplossing.
Het wordt erger, nu springt de frunk steeds open.
 
Hier word ik niet vrolijk van. Reset is een goede tip
 

Attachments

  • Screenshot_20211001-190127_Tesla.jpg
    Screenshot_20211001-190127_Tesla.jpg
    82.8 KB · Views: 87
  • Funny
Reactions: DamascuS75D
zonder rem is alleen hoofdscherm resetten dit kan onder het rijden. Met rem indrukken is een full reset en dan gaat ook het scherm achter het stuur uit. Dit kan alleen met de auto in park.
Je kan ook proberen om de auto uit te schakelen. Zit volgens mij in het scherm onder service
 
  • Like
Reactions: job-lek
Ik hecht meer geloof in de Tesla Manual van M3 dan Teslaowners.org.uk. Als het rem-trukje niet in de Manual staat, dan is er zeker een reden.
Ben volgende week in SC, zal de vraag daar nog eens stellen aan een technieker.
 
Klinkt misschien gek, maar met onze vakantie ging de frunk dus ook een paar keer open onderweg. Je krijgt dan een melding en hij blijft nog in een soort beveiliging hangen gelukkig. Bleek dat de kinderwagen soms tegen de noodontgrendeling stootte..
Kijk daar heb ik wat aan. Ik had van de week de Mennekes kabel eruit gehaald en weer teruggelegd. Die drukt waarschijnlijk om de noodontgrendeling.
 
Ik hecht meer geloof in de Tesla Manual van M3 dan Teslaowners.org.uk. Als het rem-trukje niet in de Manual staat, dan is er zeker een reden.
Ben volgende week in SC, zal de vraag daar nog eens stellen aan een technieker.
Vandaag bij SC Zaventem en technieker bevestigd mij dat rempedaal indrukken geen verschil maakt (Model 3). Voor Model S of X heb ik niet gevraagd.