Gisteren is mijn ruit onder garantie vervangen door Tesla Den Haag, prima service en ik kreeg ook nog een P90D mee als vervangende auto. Volgende week een afspraak ingepland bij Ride & Shine voor het opnieuw tinten van de achterruit. Al met al een hoop gedoe, het zou mooi zijn als Tesla een SUC kan openen in bv Alkmaar. Wel vind ik de SUC in den Haag een beetje armoedig. De service medewerkers zitten met 4 mensen in een ruimte van 3 bij 8. Het mag dan wel een online merk zijn maar het kan stukken beter, ook voor de Tesla medewerkers zelf.
Hangt van je verzekering af. Staat denk ik wel op de groene kaart. Vaak staat daar wel waar je heen kunt (bedrijf moet bv zijn aangesloten bij glasgarant of een andere overkoepelende organisatie)
Zojuist ook een scheur ontdekt in de achterruit. Ik hoorde iets, keek en daar zat hij. Gelukkig lease dus geen probleem maar toch. Maar ff afspraak inschieten.
bij mij bijna zelfde locatie. Barst loopt meer evenwijdig aan de onderkant. Ik had SeC Rdam gemaild met een foto erbij en werd paar dagen keurig gebeld met een datum om de ruit te vervangen. Staat nu 6 juli gepland.
Damn, vorige week de achterruit laten vervangen, is nu de voorruit, door een foutje van een medewerker van Tesla aan de beurt. Om moedeloos van te worden. Omdat het Tesla het zelf gaat vervangen kan ik niet naar Carglass. Weer een halve dag kwijt.
Te hard gedrukt bij het terugplaatsen van de binnenspiegel, die uit zijn kogelgewricht was gevlogen nadat ik hem met elleboog had geraakt bij het schoonmaken van mijn voorruit. De ruiten van Tesla zijn niet van al te beste kwaliteit. Ik denk dat ik de dakdragers maar oversla.
Dat is wel minder, die mindere ruiten. En voor Tesla achteraf een dure keuze. want herstellen kost ook geld.
Afgelopen maandag ruit vervangen door SeC Rdam. Weer prima afgehandeld, geen opmerkingen gehad over de folie die op de ruit zat.
Apart want op je foto lijkt het wel of er ook een stevige inslag van een steen zit in het midden van deze ster.