You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ook!!Neen, morgenochtend naar SeC Gent, ben eens benieuwd...
Op dat deel van je rit heb je meer stroom opgewekt dan verbruikt via het regeneratief remmen.Iemand enig idee waarom in onderstaande afbeelding, de onderzijde van de grafiek groen is ipv oranje?
Was bij een afdaling, flinke berg af. Heb dit nog niet eerder gezien...
View attachment 323128
zat je in de auto ? met airco aan ?Vraagje.. Ik was vandaag in SuC Emmeloord (waar het druk was overigens!), en wilde eens tot 100% laden.
Op een zeker moment was het nog 10 minuten, toen nog 5, en dan blijft het hangen op 'Calculating.. 5 minutes... calculating'.
Ik heb daar ongeveer een half uur op zitten wachten en toen was mijn geduld op. Ik neem aan dat ie toen aan het balancen was. Hoe lang zou dat moeten duren? Snelheid was toen nog 2 kW.
flinke bergaf, ik denk dat het nog mee viel.Iemand enig idee waarom in onderstaande afbeelding, de onderzijde van de grafiek groen is ipv oranje?
Was bij een afdaling, flinke berg af. Heb dit nog niet eerder gezien...
View attachment 323128
zat je in de auto ? met airco aan ?
dan kan je idd heel lang wachten, de wagen verbruikt dan ook wat stroom.
Ik heb flink gezocht of ik op mijn vraag al een antwoord zag maar ik kan het niet vinden.
Mijn nog te ontvangen MX komt met de gegarandeerde inruilwaarde na 5 jaar, mits het onderhoud bij Tesla gebeurd is.
- Tesla wil die jaarlijks... hier ontkom ik niet aan denk ik?
- Via een onderhoudsplan? Wat scheelt dit met los aankopen?
- Ik lees dat veel members nagenoeg geen onderhoud laten uitvoeren, buiten het noodzakelijke. Waar doe ik slim aan?
Alvast bedankt!
Nu is alleen de prijs 2975 voor 4 jaar onderhoud. Ik vind het nogal fors voor een auto waar relatief weinig aan onderhouden hoeft te worden.Inmiddels plaatje gevonden
Toen ik vanmorgen de MS100D thuis van de lader haalde, zag ik dat de range 430km was (ingesteld op 90%).
2 maanden geleden van 90% echter nog gelijk aan 458km.... Bij extreme temperaturen vind ik dit nog verklaarbaar, maar het was vannacht een graad of 15.
Zoek eens op 'batterij balanceren'.Toen ik vanmorgen de MS100D thuis van de lader haalde, zag ik dat de range 430km was (ingesteld op 90%).
2 maanden geleden van 90% echter nog gelijk aan 458km.... Bij extreme temperaturen vind ik dit nog verklaarbaar, maar het was vannacht een graad of 15.
Gaat de degradatie van de accu zo snel, of is er iets anders aan de hand? Iemand ervaring mee?
Andere velgen 19/21 ingesteld misschien?Toen ik vanmorgen de MS100D thuis van de lader haalde, zag ik dat de range 430km was (ingesteld op 90%).
2 maanden geleden van 90% echter nog gelijk aan 458km.... Bij extreme temperaturen vind ik dit nog verklaarbaar, maar het was vannacht een graad of 15.
Gaat de degradatie van de accu zo snel, of is er iets anders aan de hand? Iemand ervaring mee?
Toen ik vanmorgen de MS100D thuis van de lader haalde, zag ik dat de range 430km was (ingesteld op 90%).
2 maanden geleden van 90% echter nog gelijk aan 458km.... Bij extreme temperaturen vind ik dit nog verklaarbaar, maar het was vannacht een graad of 15.
Gaat de degradatie van de accu zo snel, of is er iets anders aan de hand? Iemand ervaring mee?
Temperatuur heeft volgens mij geen invloed op de aangegeven range. Gemiddeld verbruik per km waarùee hij rekent is vast per wagen/batterijtype en wijzigt niet met de seizoenen. Bij mij, als ik gemiddeld zo'n 194Wh/km verbruik, dan haal ik exact de typical range.Bij extreme temperaturen vind ik dit nog verklaarbaar, maar het was vannacht een graad of 15.
Toen ik vanmorgen de MS100D thuis van de lader haalde, zag ik dat de range 430km was (ingesteld op 90%).
2 maanden geleden van 90% echter nog gelijk aan 458km.... Bij extreme temperaturen vind ik dit nog verklaarbaar, maar het was vannacht een graad of 15.
Gaat de degradatie van de accu zo snel, of is er iets anders aan de hand? Iemand ervaring mee?