Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Weer iemand of je het geluid rond de carkit kan verbeteren? Veel mensen geven aan dat ik erg slecht verstaanbaar ben over de carkit. Veel ruis enzo.
2 instellingen aanpassen werkten goed bij mij:
- op iPhone de ruisonderdrukking wijzigen (bij 2 verschillende iPhones (beiden iPhone 7) verschillend effect, maar het hielp wel
- telefoon niet in middenconsole leggen. Gaat meestal goed, soms niet. Geen logica in kunnen ontdekken
 
Oudste bestand wordt niet overschreven.

Dat klopt niet, hij overschrijft wel de oudste opnames. De dashcam functie neemt iets meer dan een uur op en recycled de bestanden. Hij blijft dus continu opnemen.

Als je dashcam functie stopt dan houd dit in dat je vrije ruimte gewoon op is dus dat je een te kleine stick gebruikt of dat je stick te langzaam is wat snel het geval is bij de wat oudere sticks.
 
  • Informative
Reactions: Mars1
Dat klopt niet, hij overschrijft wel de oudste opnames. De dashcam functie neemt iets meer dan een uur op en recycled de bestanden. Hij blijft dus continu opnemen.

Als je dashcam functie stopt dan houd dit in dat je vrije ruimte gewoon op is dus dat je een te kleine stick gebruikt of dat je stick te langzaam is wat snel het geval is bij de wat oudere sticks.

Lees net pas je berichtje, ik heb nog steeds het rode stipje dus hij neemt nog op.
We zullen zien. :D
 
  • Like
Reactions: ramonneke
Dat klopt niet, hij overschrijft wel de oudste opnames. De dashcam functie neemt iets meer dan een uur op en recycled de bestanden. Hij blijft dus continu opnemen.

Als je dashcam functie stopt dan houd dit in dat je vrije ruimte gewoon op is dus dat je een te kleine stick gebruikt of dat je stick te langzaam is wat snel het geval is bij de wat oudere sticks.[/QUOTE

Hoop dat jij gelijk hebt. Installeer morgen nieuwe grote stick. Laat wel iets weten.
 
Iemand enig idee voorheen had ik geen moeite met verbinding krijgen van mijn tesla maar nu telkens kan ik geen verbinding krijgen om deze zo voor te verwarmen met me tel iemand tips?
ik weet niet misschien kun je even een kleine reset met de scrollwieltjes doen meestal is dat de cure voor alle kleine haperingen en vastlopers wellicht kun je ook nog proberen om de app even te verwijderen en je opnieuw aan te melden

Ps, ik zou een paar leestekens gebruiken;)
 
Last edited:
Heb het volgens mij wel ergens gelezen hier van een MX, maar mijn MS geeft sinds kort bij fors optrekken allemaal geratel / gekraak uit het vooronder (lijkt wel uit de aandrijfassen te komen). Welk topic heeft hier ook alweer meer info over (zoeken op geratel gaf niet het gewenste effect).
 
Heb het volgens mij wel ergens gelezen hier van een MX, maar mijn MS geeft sinds kort bij fors optrekken allemaal geratel / gekraak uit het vooronder (lijkt wel uit de aandrijfassen te komen). Welk topic heeft hier ook alweer meer info over (zoeken op geratel gaf niet het gewenste effect).
Ben inderdaad benieuwd bij mijn s p100d ook sinds kort ondanks dat ie pas 2 maanden oud is