Firebird
Active Member
Over de regelgeving in Nederland ga ik me niet uitspreken.
Ik bedoel maar dat een zekering van 16A daadwerkelijk ook maar 16A doorlaat… .
Ik bedoel maar dat een zekering van 16A daadwerkelijk ook maar 16A doorlaat… .
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Al met al is zelf beetje knutselen met deze hoge vermogens best riskant, bij brand krijg je gegarandeerd gezeur met je verzekering.
Volgens mij krijg je vrijwel altijd gezeur bij je verzekering als ze moeten betalen...
Als er een kabel direct van de meterkast naar het laadstation ligt die geschikt is voor 32A (5G6 geloof ik) lijkt me het geen enkel probleem om op 25A te laden.
Bij een lange reis kan je tot 100% laden, dat kan geen kwaad voor de batterij als je dat niet vaak doet.ik snap dat ik niet tot 100 % moet laden maar wat betekent die trip stand dan en wat kan ik daar mee?
Ik twijfel nog tussen de aanschaf van een 75/75d of 90d. Het verschil in range is mij duidelijk. Maar ik kom er niet achter hoeveel verschil er nu in laadtijd is, met name bij een supercharger. Ik kan daar helaas weinig info over vinden. Kan iemand mij daar iets over vertellen? Het is in ieder geval een onderwerp dat door Tesla zelf zorgvuldig vermeden wordt. Verder nog verschillen tussen deze versies die van belang zijn?