Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
De vering gaat automatisch omlaag boven een bepaalde snelheid. Ik dacht 50km. Als je de locatie uit de GPS log wilt halen dan moet je opnieuw naar de drempel rijden (als vering "standaard" of "low" staat) en dan op het grote scherm (Suspension) de icon "autolocation" aanklikken.
Daarna is hij vergeten.

De snelheid is in te stellen, staat bij mij op 90km/h ..maar ook 50 haal ik niet op de site. :)
De knop autolocation heb ik nog niet eerder gezien (helaas)
 
De snelheid is in te stellen, staat bij mij op 90km/h ..maar ook 50 haal ik niet op de site. :)
De knop autolocation heb ik nog niet eerder gezien (helaas)

Voor de duidelijkheid. De vering gaat weer naar standaard als je >50km rijdt. Hij gaat inderdaad op LOW als je > ingestelde KM/u rijdt.
Maar boven een bepaalde snelheid gaat de vering niet verder naar boven als standaard.
Soms meld de mijne dat hij niet omhoog kan vanwege de snelheid.
 
Voor de duidelijkheid. De vering gaat weer naar standaard als je >50km rijdt. Hij gaat inderdaad op LOW als je > ingestelde KM/u rijdt.
Maar boven een bepaalde snelheid gaat de vering niet verder naar boven als standaard.
Soms meld de mijne dat hij niet omhoog kan vanwege de snelheid.

Ik zal straks eens opletten of er iets aan te passen is.
Bedankt tot zover.
 
Nu dat het een cadeautjes periode is zat ik te denken wat nuttig is van reeds aan te kopen.
Het is natuurlijk nog aftellen tot eind maart maar je kan er niet vroeg genoeg aan beginnen.

Is er iets dat jullie echt kunnen aanraden, wat zeer handig is om te hebben.
Ik denk dan aan adapters, energiemeters, gadgets, ...

(Ps: Wij gaan (hoofdzakelijk) laden aan 3fase/rode stekker. Maar dit is standaard reeds meegeleverd dacht ik.)
 
De type 2 kabel zou ik meebestellen bij Tesla voor publieke laadpalen (190,- euro).
En natuurlijk een werkend 3-fase (rode stekker) stopcontact thuis, liefst even uit laten testen door een andere Tesla rijder in de buurt.

Publieke laadpalen zoals blue corner etc dan veronderstel ik?
En stopcontacten genoeg die normaal gezien werken :wink:
 

Dag Frank. Dat hoeft niet meer want bij mij, die ze afgelopen dinsdag hebben afgeleverd, is in de koffer beneden twee led -lichtpuntjes en één in de klep. In de frunk is er ook een (weet niet of die er voorheen ook al was).

Trunk.JPG


Klep.JPG


Frunk.JPG
 
Dag Frank. Dat hoeft niet meer want bij mij, die ze afgelopen dinsdag hebben afgeleverd, is in de koffer beneden twee led -lichtpuntjes en één in de klep. In de frunk is er ook een (weet niet of die er voorheen ook al was).

View attachment 104703
Die zaten er bij mij in de nieuwe ook (in de vorige niet) maar deze modules hebben 1 led en geven totaal geen licht. de module die ik er nu in heb, hebben elk 18 leds en verlichten gans de koffer.
je moet enkel het gat in de bekleding een halve cm groter uit snijden in breedte en hoogte.
Die in de klep heb ik niet vervangen en in de frunk ook niet. maar de twee in de zijkant van de koffer geven wel degelijk een groot verschil.
 
Dag Frank. Dat hoeft niet meer want bij mij, die ze afgelopen dinsdag hebben afgeleverd, is in de koffer beneden twee led -lichtpuntjes en één in de klep. In de frunk is er ook een (weet niet of die er voorheen ook al was).
Die zaten er vroeger ook al als je het lichtpakket nam. Ze geven en geven nog steeds nauwelijks licht. Ik vervang ze ook weer door de Mercedes exemplaren.