Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Heb het in het begin nog wel gedaan bij het dumpen van oud papier en plastic bij AH.. inderdaad, omstanders staan je nog steeds heel vreemd aan te kijken
Anno 2017 laat je die omstanders vreemd kijken door met je hele familie uit de X te stappen en dan met alle deuren en trunk open van de wagen weg te lopen en met een druk op de knop alles te sluiten... Alsof een transformer zich dichtvouwt...
 
  • Like
Reactions: simonsmidt
Regensensor in 50.3 stond op FB

7DAFFD99-1CEF-4E8E-9D60-9BBCD88C61C5.jpeg


Is mijn wens uitgekomen? Dit was HET punt waar mijn vrouw over zeurde toen ik thuiskwam met de mededeling dat ik een nieuwe auto had gekocht....
 
Last edited:
Het navi systeem geeft in kleuren de verkeersdrukte aan. Weet iemand of de meldingen (op de route) ook in tekst te raadplegen zijn?

Bijvoorbeeld, 5km stilstaan tussen..., of 10km langzaamrijdend.

Dan kan ik beter de vertraging inschatten. Of staan ergens de kleuren uitgelegd? Dat donkerrood bijv stilstaan is.
 
Iemand enig idee wat " Learning" in dit scherm betekent?
Smart pre-conditioning is je thuis-werk reisschema aan het leren zodat hij automatisch kan gaan voorverwarmen volgens dat geleerde schema. Werkt........hmm als je geluk hebt werkt het, maar reken er niet op. En je kan het geleerde schema helaas niet ergens zien of aanpassen.
 
  • Like
Reactions: Hans-L
Het navi systeem geeft in kleuren de verkeersdrukte aan. Weet iemand of de meldingen (op de route) ook in tekst te raadplegen zijn?

Bijvoorbeeld, 5km stilstaan tussen..., of 10km langzaamrijdend.

Dan kan ik beter de vertraging inschatten. Of staan ergens de kleuren uitgelegd? Dat donkerrood bijv stilstaan is.
ervaringsdeskundigheid:
oranje=nauwelijks vertraging wel hoge verkeersdichtheid
lichtrood= rijdt nog wel met hier en daar wat stilstand
rood=rijden en stilstaan
donkerrood=stilstaan en af en toe rijden
roze=P op de snelweg
 
  • Informative
Reactions: nico180
Bovendien is het zo dat de auto zelf de aankomst tijd afhankelijk van de drukte aanpast. Dus de inschatting wordt automatisch voor je gemaakt. Of dat uiteindelijk klopt ....

ervaringsdeskundigheid:
oranje=nauwelijks vertraging wel hoge verkeersdichtheid
lichtrood= rijdt nog wel met hier en daar wat stilstand
rood=rijden en stilstaan
donkerrood=stilstaan en af en toe rijden
roze=P op de snelweg
 
  • Informative
Reactions: shthpnz
Ik heb wel wat informatie kunnen vinden over het onderhoudsplan....maar ben toch nog eens benieuwd wat jullie mening is. Ik kom er achter dat om de 20.000 KM wordt geadviseerd. Dan zit ik aan 2 of 3 beurten per jaar. Dat valt mij tegen. Mijn laatste ICE had al 30K. Ik had verwacht dat ik minder vaak zou hoeven te gaan. Geen olie etc. Ben benieuwd hoe jullie dit doen.