Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Wie is Elon Musk?:D
Hij maakt badschuim en douche gel ;)
IMG-20171209-WA0003.jpg

Ok, ik beken... Ik zit soms met Musk in bad:)
 
Ik zag het bericht van widodh. Als je pech onderweg krijgt, stel Italië, dan komt Tesla je halen of hoe zit dat? Krijg je dan direct een vervangende auto?
En als je naar een SeC moet. Voor mij is dat (nog, want Eindhoven komt eraan) Tilburg. Krijg je dan een vervangende auto of moet je wachten? Afstand ca. 100 km.
Tot slot, krijg je hem gepoetst en al terug?
@Limbo2121 ... een les die ik geleerd heb is om na te gaan dat je extra verzekerd bent in het buitenland bij schade. Bij mij was dat niet het geval waardoor ik na mijn ongeval de kosten van repatriëring voor wagen (3k) en onszelf moest bekostingen. Ik had ook geen recht op een vervangwagen in het buitenland. Gelukkig was mijn verzekering flexibel waardoor zij toch de kosten van het wagentransport hebben geregeld en betaald. Een vervangwagen hadden we gelukkig niet nodig omdat we nog een week gingen zeilen. Maar de kosten van de terugvlucht heb ik wel zelf moeten betalen.

Tesla regelt enkel alles als het over een defect onder garantie gaat. Als ex-BMW rijder dacht ik dat het bij ongeval ook was, verkeerd gedacht.
 
Maar wij hebben de eerste versie van de 7-zitter, tegenwoordig kan je de tweede zitrij niet meer verschuiven dacht ik en ik weet niet hoe de stoelen dan staan.
Ik heb de nieuwe 7-zitter met de 60/40 bank. Je kan die via een aparte hendel verschuiven. Er is ook een hendel om ze plat te leggen (mijn argument om ze te nemen) en er is een knopje voor mensen in/uit te laten stappen van de 3de zitrij. Qua beenruimte denk ik dat het een gelijkaardig verhaal is.
 
@Limbo2121 ... een les die ik geleerd heb is om na te gaan dat je extra verzekerd bent in het buitenland bij schade. Bij mij was dat niet het geval waardoor ik na mijn ongeval de kosten van repatriëring voor wagen (3k) en onszelf moest bekostingen. Ik had ook geen recht op een vervangwagen in het buitenland. Gelukkig was mijn verzekering flexibel waardoor zij toch de kosten van het wagentransport hebben geregeld en betaald. Een vervangwagen hadden we gelukkig niet nodig omdat we nog een week gingen zeilen. Maar de kosten van de terugvlucht heb ik wel zelf moeten betalen.

Tesla regelt enkel alles als het over een defect onder garantie gaat. Als ex-BMW rijder dacht ik dat het bij ongeval ook was, verkeerd gedacht.
Dank je. Voor mij was met name de vraag wie wat doet. Ik mag hem leasen dus dat zit wel goed.
Wat zuur zeg...
 
@Limbo2121 ... een les die ik geleerd heb is om na te gaan dat je extra verzekerd bent in het buitenland bij schade. Bij mij was dat niet het geval waardoor ik na mijn ongeval de kosten van repatriëring voor wagen (3k) en onszelf moest bekostingen. Ik had ook geen recht op een vervangwagen in het buitenland. Gelukkig was mijn verzekering flexibel waardoor zij toch de kosten van het wagentransport hebben geregeld en betaald. Een vervangwagen hadden we gelukkig niet nodig omdat we nog een week gingen zeilen. Maar de kosten van de terugvlucht heb ik wel zelf moeten betalen.

Tesla regelt enkel alles als het over een defect onder garantie gaat. Als ex-BMW rijder dacht ik dat het bij ongeval ook was, verkeerd gedacht.
Amai...dat is zuur. Staat dat normaal niet bij de groen kaart welke landen wel en niet verzekerd zijn?
 
zo is dat... schade tegenpartij is het enige dat verplicht is... al de rest is on request. Het goede was dat mijn S 3 jaar nieuwwaarde verzekerd was. Ik heb dus de volledige nieuwprijs gerecupereerd voor een wagen van 13 maanden. Dat verzacht de pijn.
Dat was een mooie deal. Die extra premie heb je dubbel en dwars terugverdiend. Nu nog een goede reisverzekering afsluiten!:D
 
  • Funny
Reactions: Noelis