Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Ach, disagree was al een verbetering t.o.v. dislike, wat een ad-hominem connotatie heeft. Ik zie disagree meer als een vlaggetje ter waarschuwing van de lezer, dat de weergegeven mening niet universeel gedeeld wordt.

Eens. Maar wim geeft op mijn laatste reacties een disagree zonder enige uitleg. Ik geef altijd in een reply weer waarom ik het er niet mee eens ben.
 
  • Disagree
Reactions: Wim S.
Eens. Maar wim geeft op mijn laatste reacties een disagree zonder enige uitleg. Ik geef altijd in een reply weer waarom ik het er niet mee eens ben.
Ik zal voortaan op al jouw berichten met een disagree reageren. Net zo goed als jij, in bijna alle gevallen samen met Ominoreg en FredBlack, op vele van mijn berichten, zonder nut of noodzaak, met een disagree reageert.
Als dat gedoe met jouw disagrees ophoudt, zal ik er ook mee stoppen.
 
Ik zal voortaan op al jouw berichten met een disagree reageren. Net zo goed als jij, in bijna alle gevallen samen met Ominoreg en FredBlack, op vele van mijn berichten, zonder nut of noodzaak, met een disagree reageert.
Als dat gedoe met jouw disagrees ophoudt, zal ik er ook mee stoppen.

Ik reageer altijd met nut en zal nooit een disagree geven zonder toelichting in een reply. Dan heeft een disagree waarde.

Jij geeft mij juist steeds disagrees zonder enige toelichting. Lekker makkelijk.

Het met elkaar oneens zijn en een beetje schuren geeft uiteindelijk glans.

Maar zomaar disagrees geven zonder toelichting, heeft geen waarde. Wellicht kan dat in de forum etiketten worden opgenomen.

Je mag het met mij oneens zijn zovaak je wil, maar licht het voortaan even toe.
 
Timmm hou ons (mij....) nou niet langer in spanning aub - hoe kom je tot je conclusies?

Excusez moi.

Ik vind dat hij geen autoriteit is (gezag heeft), omdat hij bijvoorbeeld niet door de overheid wordt ingeschakeld over moeilijke vraagstukken (of wetgeving) of bij bedrijven. Bij een autoriteit op een gebied is dat wel het geval.

Hij zal ongetwijfeld een tesla uit elkaar kunnen halen en een expert zijn, maar dat maakt iemand nog geen autoriteit.
 
  • Disagree
  • Informative
Reactions: Wim S. and SMU
Voor wat het waard is: wk057 heeft ook aangegeven dat hij niet begrijpt dat Model 3 met 250 kW kan laden. Gelukkig kan dat wel, zoals de praktijk uitwijst. Dus altijd kritisch blijven en niet zomaar alles voor waar aannemen. Hoe goed de reputatie ook is :)
 
Excusez moi.

Ik vind dat hij geen autoriteit is (gezag heeft), omdat hij bijvoorbeeld niet door de overheid wordt ingeschakeld over moeilijke vraagstukken (of wetgeving) of bij bedrijven. Bij een autoriteit op een gebied is dat wel het geval.

Hij zal ongetwijfeld een tesla uit elkaar kunnen halen en een expert zijn, maar dat maakt iemand nog geen autoriteit.
Dan is het duidelijk hoe je daar bij komt. Maa die conclusie is m.i. niet helemaal juist. Een autoriteit kan ook gewoon iemand zijn met veel kennis van zaken: autoriteit Nederlands woordenboek - Woorden.org
 
Ik weet niet zo goed of dat bij bugs of beginnersvragen hoort dus even hier melden. Al enkele dagen stoor ik me enorm aan Spotify gedrag in mijn M3. Ik laad een album of playlist en na een paar minuten spelen kan hij geen volgende of vorige nummer vinden (pijltjes disabled/grijs) dus ik blijf het zelfde nummer luisteren in een loop totdat ik de album opnieuw selecteer en tijdens de eerste minuut wel naar de andere nummer kan navigeren.

Ik had dat niet eerder meegemaakt maar nu dus wel sinds woensdag, toen ik naar Belgie voor het eerst rij (heeft het toevallig daarmee iets te maken? Hij had even geen data maar daarna weer wel). Ik heb al een paar keer een softreset gedaan maar niks veranderd. Iemand tips?
 
Hallo, wij zijn ons aan het oriënteren naar een nieuwe elektrische auto om onze 5 en half jaar oud Renault Zoe te vervangen. De Tesla Model 3 SR+ is een goede kandidaat omdat voor ons acceptabele alternatieven of alleen leverbaar zijn met meer dan een jaar wachttijd (Hyundai Kona) of dat deze toch echt pas medio 2020 mogelijk uitgeleverd gaan worden (Peugeot 208) als je deze nu al bestelt.
Ja de Tesla Model 3 is een slag groter dan de andere twee maar dan zal deze ook meer als eerste auto gebruikt gaan worden. Onze BMW 3 GT wordt dan de tweede auto en zal gebruikt worden als caravantrekker...

Nu heb ik de volgende vraag: De SR+ heeft een "partial" premium interieur waarbij allerlei Live streaming diensten zijn geblokkeerd. Is dat alleen geblokkeerd via de 4G SIM of ook als de auto verbonden is met een WiFi netwerk? En dan gaat het voornamelijk om de TuneIn radio optie niet live traffic information. De Data bundels die mijn vrouw en ik op de mobiele telefoon hebben zijn dermate groot dat streaming audio gewoon via onze telefoons kan worden afgehandeld.
 
Hallo, wij zijn ons aan het oriënteren naar een nieuwe elektrische auto om onze 5 en half jaar oud Renault Zoe te vervangen. De Tesla Model 3 SR+ is een goede kandidaat omdat voor ons acceptabele alternatieven of alleen leverbaar zijn met meer dan een jaar wachttijd (Hyundai Kona) of dat deze toch echt pas medio 2020 mogelijk uitgeleverd gaan worden (Peugeot 208) als je deze nu al bestelt.
Ja de Tesla Model 3 is een slag groter dan de andere twee maar dan zal deze ook meer als eerste auto gebruikt gaan worden. Onze BMW 3 GT wordt dan de tweede auto en zal gebruikt worden als caravantrekker...

Nu heb ik de volgende vraag: De SR+ heeft een "partial" premium interieur waarbij allerlei Live streaming diensten zijn geblokkeerd. Is dat alleen geblokkeerd via de 4G SIM of ook als de auto verbonden is met een WiFi netwerk? En dan gaat het voornamelijk om de TuneIn radio optie niet live traffic information. De Data bundels die mijn vrouw en ik op de mobiele telefoon hebben zijn dermate groot dat streaming audio gewoon via onze telefoons kan worden afgehandeld.
Deze diensten gaan waarschijnlijk tegen een jaarlijkse fee geactiveerd kunnen worden maar voorlopig is alles via bluetooth