Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Inmiddels heb ik de M3 bijna 2 jaar, maar de bestuurders stoel heeft toch wel wat “slijtage” is er iets om de stoelen mee te reinigen oid? Zodat ze er weer goed uitzien?

Voor de stoelen gebruik ik het volgende:
Reinigen: Chemical Guys Cleaner
Daarna : Chemical Guys Conditioner

Je hebt ook nog een chemical Guys Quick Detailer daarmee hou je de stoelen wat beter op conditie en ruikt de auto meer richting nieuw.
 
  • Like
Reactions: Runescom
Weet iemand of het technisch kwaad kan als passagiers de elektrische achterklep per ongeluk proberen handmatig te openen (omhoog duwen) of handmatig proberen te sluiten (omlaag duwen)?
Kan geen kwaad. Al heb ik wel eens een actuator an mijn MS moeten laten vervangen. Denk niet dat er een verband is, want hij werd zo goed als nooit met de hand bediend.
 
Zal ik de gen 3 wall charger van Tesla alvast bestellen of kan ik daarmee wachten?
Als je een installateur moet regelen en je delivery nu op eind '22 hebt staan denk ik dat je er wel alvast aan kan beginnen! Ik heb al van collega's gehoord dat ze maanden moeten wachten op een installateur en niet zo zeer op de laadpaal zelf. Dit kan dus een overweging zijn om er nu alvast mee te gaan beginnen zodat je straks alles al geregeld hebt als de auto er is.
 
  • Like
Reactions: DM231191
Als je een installateur moet regelen en je delivery nu op eind '22 hebt staan denk ik dat je er wel alvast aan kan beginnen! Ik heb al van collega's gehoord dat ze maanden moeten wachten op een installateur en niet zo zeer op de laadpaal zelf. Dit kan dus een overweging zijn om er nu alvast mee te gaan beginnen zodat je straks alles al geregeld hebt als de auto er is.
Mijn Tesla komt volgende week (Was gepland in November, dus ik heb geluk). Ik heb mijn installateur de Wall Connector laten doen en gelijk de meterkast laten updaten.
Niet alleen is het zoeken naar een installateur die tijd heeft niet gemakkelijk, maar ook (meterkast)-onderdelen zijn slecht verkrijgbaar. Dus ja, hoe eerder je begint hoe beter.
 
Ja, zo ver ik weet is de P nog steeds made in the US zonder matrix headlights.

De MIC 3's zijn gewoon superieur t.o.v. de US modellen.

- Matrix verlichting
- LFP
- Getest of waterdichtheid carosserie (Tesla boat #ftw)
De P wordt in Berlijn gemaakt. Met Matrix :)

Edit: door elkaar gehaald met de Y, excuses!
 
Last edited by a moderator: