Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

belettering of reclame op de MS

This site may earn commission on affiliate links.
sander kemper said:
Hey Lars mooie wrap hier kan ik wel iets mee denk ik. Hoop dat je meer succes hebt met de business dan de vorige bewoner van dit pand ;-)

Ja dat was een tragisch verhaal. Het gaf ons wel mooi de mogelijkheid om door te groeien binnen dit pand. En we staan alweer voor een uitbreiding, dus ja het gaat gelukkig goed :). Mocht je nog een keer in de buurt zijn, kom gerust binnen voor een praatje en kop koffie!


frankvh said:
Lars, dat ziet er goed uit. Waar heb je dat laten doen en hoeveel was je er voor kwijt?

Hi Frank, bedankt voor het compliment. Wij hebben het beide keren laten doen door Alex van http://www.wrapaholic.nl uit Breda. Z'n site is niet echt up-to-date qua referenties, maar hij heeft ruime ervaring met Tesla's (al minimaal 4 stuks door ons :)). De eerste keer was 1150 ex BTW, de tweede keer 1500 ex BTW. Voor het netjes laten verwijderen ben je dan nog ongeveer 200 kwijt. Het verschil in prijzen heeft met name te maken met het type folie. Die matzilver was wat prijziger. En volgens mij krijgen we een kleine korting omdat we er telkens twee tegelijk laten doen.
 

Hi Frank, bedankt voor het compliment. Wij hebben het beide keren laten doen door Alex van http://www.wrapaholic.nl uit Breda. Z'n site is niet echt up-to-date qua referenties, maar hij heeft ruime ervaring met Tesla's (al minimaal 4 stuks door ons :)). De eerste keer was 1150 ex BTW, de tweede keer 1500 ex BTW. Voor het netjes laten verwijderen ben je dan nog ongeveer 200 kwijt. Het verschil in prijzen heeft met name te maken met het type folie. Die matzilver was wat prijziger. En volgens mij krijgen we een kleine korting omdat we er telkens twee tegelijk laten doen.

Dat komt goed uit, daar kom ik ook vandaan...zal eens met ze contact opnemen voor mijn X...ben benieuwd of ze al iets kunnen "ontwerpen"!
 
Wellicht een beetje off topic, maar ik wilde deze toch delen:
Ik heb alle chrome accenten op mijn nieuwe S van plastic dip voorzien. Dit is door medewerkers van mijn bedrijf gedaan.
Een secuur werkje dat voor ik zelf nooit zo zou kunnen doen. Mocht iemand geïnteresseerd zijn dan zou dat bij mij op de zaak uitgevoerd kunnen worden.

Indien interesse graag een PM.

IMG_3106.jpg
IMG_3107.jpg
IMG_3108.jpg
IMG_3109.jpg
IMG_3110.jpg
IMG_3111.jpg
IMG_3112.JPG
IMG_3113.jpg


- - - Updated - - -

Overigens window tinting ook mogelijk (nu met de winterset :biggrin:)

IMG_3130.jpg
 
  • Like
Reactions: eelcodb
Over duurzaamheid heb ik geen zorgen. Het is keihard en toch zo te verwijderen.
1 deur op een kier laten staan en je kunt alle grepen behandelen.....

ik weet het niet zo direct of ik nu mooi vindt of niet.
sommige delen wel andere niet.
hoe heb je zo lang de deurhendels er uit gekregen om te spuiten en te drogen?
ik twijfel in ieder geval over de duurzaamheid van de plastidip op de deurhendels.
 
Is er eigenlijk wel genoeg speling (tussenruimte) om de grepen in en uit te laten bewegen zonder vast te komen zitten? Hoe dik of dun is zo'n laagje plastidip eigenlijk?
En, wat zou het kosten om te laten doen?


Speling is er voldoende je praat hier over micron
Voor de kosten kun je me een PM sturen.

- - - Updated - - -

View attachment 112147
Zet er dan ook gelijk een setje AlloyGators onder.
Voor TMCforum gebruikers nog steeds met €10,- korting voor een set
en €20,- voor een set met installatie.
Had op mijn classic ook Alligators........als ik het doe dan toch maar zwarte....eerst maar eens de Blackvue terug inbouwen! Maak volgende week een afspraak met je.
 
Is er eigenlijk wel genoeg speling (tussenruimte) om de grepen in en uit te laten bewegen zonder vast te komen zitten? Hoe dik of dun is zo'n laagje plastidip eigenlijk?
En, wat zou het kosten om te laten doen?

Toch even een kosten indicatie: 50 euro materiaal, en 8 uren arbeid à € 25,- maakt € 250,-
Window tinting alle achterramen 50 euro materiaal en 6 uren arbeid à € 25,- maakt € 200,-
 
Wat voor bedrijf heb jij eigenlijk. Behoort dit tot de kerntaken of is het gehobby? (niet negatief bedoeld trouwens).

Ik heb meerdere bedrijven maar ik heb o.a. een werkplein waar zowel mensen met een beperking werken vanuit de gemeenten Rotterdam en Capelle aan den IJssel als mensen met een werkstraf via de reclassering die die straf bij mij uitvoeren.
Wij doen voornamelijk (om) sticker werkzaamheden voor een van de grootste supermarkt ketens van Europa.

Ik heb een productieleider die auto- monteur en spuiter is geweest die dit werk zeer secuur uitvoert als hobby.