Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

België en Nederland: model 3 alcantara dashboard

This site may earn commission on affiliate links.
Beste forum leden,

Ik zou graag mijn houten model 3 dashboard willen laten bekleden met hetzelfde grijze alcantara welke gebruikt is voor de deurpanelen in het zwarte interieur. Het onderdeel is gemakkelijk te demonteren en opnieuw te installeren, de vraag is alleen of er leveranciers zijn die dit kunnen bekleden in dezelfde stof. Heeft iemand hier misschien al ervaring mee in Nederland of België?

Bij voorbaat dank voor jullie reactie.
 
Beste forum leden,

Ik zou graag mijn houten model 3 dashboard willen laten bekleden met hetzelfde grijze alcantara welke gebruikt is voor de deurpanelen in het zwarte interieur. Het onderdeel is gemakkelijk te demonteren en opnieuw te installeren, de vraag is alleen of er leveranciers zijn die dit kunnen bekleden in dezelfde stof. Heeft iemand hier misschien al ervaring mee in Nederland of België?

Bij voorbaat dank voor jullie reactie.

Niemand heeft in Ned of Belgie nog ervaring met de Model 3....
Ik heb bij een bedrijf in Thailand al een carbon profiel voor het dashboard van de Model 3 in mijn handen gehad, die we gaan leveren
Bekleden is voor ons ook geen probleem.
 
Niemand heeft in Ned of Belgie nog ervaring met de Model 3....
Ik heb bij een bedrijf in Thailand al een carbon profiel voor het dashboard van de Model 3 in mijn handen gehad, die we gaan leveren
Bekleden is voor ons ook geen probleem.

Betekent dat dus ook een carbon look ipv hout?
Gewoon zwart zou voor mij ook prima zijn, ben niet zo'n fan van de (gehypte) carbon look.
 
Niemand heeft in Ned of Belgie nog ervaring met de Model 3....
Ik heb bij een bedrijf in Thailand al een carbon profiel voor het dashboard van de Model 3 in mijn handen gehad, die we gaan leveren
Bekleden is voor ons ook geen probleem.

Wat zou het bekleden van houten dashboard profiel met alcantara voor model 3 ongeveer gaan kosten bij Tesland.com?