Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: After market installation

This site may earn commission on affiliate links.
Welke heb je genomen? De standard, basic of custom?

De custom. Had ik nodig voor wit/obeche mat. Ik had ook de luxe bekerhouder meebesteld, maar die bleek standaard te zijn in een custom, en zodoende is me dat bedragje teruggegeven. Je handelt met Robert M. Pressman, dat is Soflauthor himself ! Kun je eens googelen. Over een carriereswitch gesproken :wink:

- - - Updated - - -

Moet je de CCI zelf los bestellen of kan je dit gewoon opgeven bij je DS?

De mijne komt van teslaccessories.com, die bestel je dus daar. Ik vermoed dat je die van Tesla wel zal kunnen meebestellen met de auto, maar zeker is dat niet natuurlijk...
 
Ik wacht op die van Tesla. Al kan ik mij inbeelden dat ik niet de enige ben die hierop wacht en er mogelijk een nieuwe reservatielijst aangelegd zal moeten worden ;-).
Ik vind dat je die van Tesla beter kan indelen naar je eigen noden.

maar we weten nog steeds niet hoe duur die gaat worden, hoorde gerucht van 2500 euro en dat is wel erg gortig en dan raak ik wel gecharmeerd van dit alternatief.

we kunnen ook proberen om daar groepskorting te krijgen
 
De custom. Had ik nodig voor wit/obeche mat. Ik had ook de luxe bekerhouder meebesteld, maar die bleek standaard te zijn in een custom, en zodoende is me dat bedragje teruggegeven. Je handelt met Robert M. Pressman, dat is Soflauthor himself ! Kun je eens googelen. Over een carriereswitch gesproken :wink:

- - - Updated - - -



De mijne komt van teslaccessories.com, die bestel je dus daar. Ik vermoed dat je die van Tesla wel zal kunnen meebestellen met de auto, maar zeker is dat niet natuurlijk...

Aaah, dank, kwartje valt nu pas bij mij dat dit niet direct van Tesla zelf komt...:rolleyes: maar van een zelfstandig bedrijfje. Vindt hun CCI Custom Obeche Glos idd wel poepchique. Heb je invoerrechten moeten betalen of mazzel gehad?
 
Wilde eerst ook bestellen maar ga eerst maar eens zo rijden. Lees toch erg veel berichten dat men de ruimte juist wel fijn vindt. Kan tas van vrouw en/of vriendin (zijn daar erg blij mee). Soms een hondje of iets anders ;)

Heb bij mijn BMW5 ook slechts een klein vakje voor eventueel een bril of telefoon of iets dergelijks en mis de opberg ruimte nu ook niet. Eerst maar eens kijken hoe het bevalt. Kopen kan altijd nog en dan weten we ondertussen ook eindelijk wat voor een mega bedrag die van Tesla gaat kosten :)
 
Wilde eerst ook bestellen maar ga eerst maar eens zo rijden. Lees toch erg veel berichten dat men de ruimte juist wel fijn vindt. Kan tas van vrouw en/of vriendin (zijn daar erg blij mee). Soms een hondje of iets anders ;)

Heb bij mijn BMW5 ook slechts een klein vakje voor eventueel een bril of telefoon of iets dergelijks en mis de opberg ruimte nu ook niet. Eerst maar eens kijken hoe het bevalt. Kopen kan altijd nog en dan weten we ondertussen ook eindelijk wat voor een mega bedrag die van Tesla gaat kosten :)

Ik moet misschien gewoon op zoek naar een Men's bag :cool:
 
Ik moet misschien gewoon op zoek naar een Men's bag :cool:

95a-252x150.jpg
 
Dank je,
Ziet er goed uit! Kies je dan deze Opti Guard Lakverzegeling incl. garantie
Dank naar SofaSogo, S-19910 en LuckyLuke voor jullie input.

Tesla adviseert in de user manual om geen gebruik te maken van conventionele wasstraten met borstels of lappen, dat zou niet goed voor de lak zijn.
Ik denk dat de meeste auto liefhebbers het hier ook wel mee eens zijn.

Beste is gewoon af en toe met de hand wassen of laten doen door een pro als je zelf geen zin/tijd hebt, of eventueel even snel met hogedruk afspuiten als de auto erg vies is (spuitmond niet te dichtbij houden!).

Zelf laat ik mijn S zo snel mogelijk na aflevering schoonmaken (af fabriek zitten er toch vaak nog vlekken of restanten op de lak) en coaten door een goede auto detailer. Hij zit in Zuid Limburg: http://www.customcarcleaning.nl/
(Ben daar al een paar keer geweest, levert echt top werk af)
 
Ja, die had ik ook al eens gezien. Maar daar zit geen aansluiting voor verlichting/rem-& knipperlichten bij (wat op mijn huidige drager wel zit).
Iemand een idee of dat te doen valt bij de model S? (de elektradraadjes daarvoor zitten immers toch al heel dichtbij)
 
Afgelopen zaterdag heb ik mijn Model S mogen ophalen. Wat een auto! Rijdt echt super heerlijk. Aangezien ik niet de mogelijkheid heb om een eigen laadpaal te plaatsen, heb ik via Stichting e-laad een laadpaal aangevraagd. Deze is al ergens in augustus aangelegd. De dag erna stonden er al gelijk elke dag twee Volvo's te laden, waarvan één volledig elektrisch en één hybride. Beiden laten hun Volvo's de hele avond en nacht helaas staan. Heb dus nogal wat problemen om te laden daar. Aangezien het aantal hybrides alleen maar toeneemt, gaat dit probleem steeds groter worden. Maar goed, nu het volgende, heb nu drie keer kunnen laden aan deze paal. Gisteravond zag ik via de app dat hij opgeladen was en wilde toen de aut oontkoppelen om hem ergens anders neer te zetten. Tot mijn verbazing zag ik dat in de tussen tijd mijn auto van een Model S P85 was opgewaardeerd naar een Model S P140!!! Zie de foto van het display van de laadpaal (van Ballast Nedam).

20130924_000526.jpg


En de teller liep nog gestaag door...

Iemand anders dit ook al ervaren?

Oeps, verkeerde thread, dacht dat ik in 'Belgium and the Netherlands: Charging infrastructure' zat...
 
Last edited: