You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Er is een tab 2017 toegevoegd aan de kaart.
En die zijn allemaal voor NL
Jaja, maar lokaal Superchargen mag niet meer he!?
Dus die zijn er toch allemaal voor onze belgische vrienden
Bedoel je dat er dan al rekening gehouden wordt met lagere snelheid bij het einde? Mijn laadlimiet stond inderdaad op 100%.De aangegeven laadsnelheid in km/h is het gemiddelde over de hele laadsessie.
Bedoel je dat er dan al rekening gehouden wordt met lagere snelheid bij het einde? Mijn laadlimiet stond inderdaad op 100%.
In Gent stond hij op 82% blijkbaar.
Conclusie:
Eerse 14 minuten 50% lager omdat stall A bezet was (logisch en gekend feit).
Daarna effectieve laadsnelheid 75% lager dan Gent. Lijkt echter 50% lager doordat er meer cooldown voorzien is in het voorspelde gemiddelde wegens 100% instelling.
Dus, best op voorhand inschatten hoeveel je wil laden en dat ook als limiet instellen om betere voorspelling te krijgen.
Zie ik dit goed?
Na wat surfen een laadmogelijkheid aan flanders expo gevonden. Na een kwartier zoeken gevonden dat dit aan hallo 4 was. Geen aanwijzingen, je moet een beveiligde parking met security binnenrijden. Aangekomen stond een land rover te laden aan de type 2 aansluiting, op de 2de en laatste vrije plaats stond een wagen van flanders expo zelf,niet te laden. Me dan maar ernaast geparkeerd, en de vrije 'gewone' stekker genomen. Laden aan 13 km/h is dan niet echt de moeite...gemiste kans vind ik.
Had trouwens deze review op hun site geplaatst, de dag erna was hij al verwijderd.
A Better RouteplannerIk heb een MS 75 aangeschaft ( helaas nog niet geleverd) en was de reis naar wintersport aan het bekijken via EV trip planner. De totale laadtijd is 2:07. Ik was nieuwsgierig wat een 85 doet. Zowel de P als de D hebben langere laadtijden, terwijl ik verwacht had dat dit korter zou zijn ivm het grotere bereik. Zelfs de 90 heeft een langere laadtijd op deze reis. Alleen de 90D is 3 min korter. Alle andere parameters o.a banden, temp etc etc houd ik gelijk.
A Better Routeplanner
Deze routeplanner zie je alle modellen. Werkt naar mijn idee beter als EV Trip
Ik heb een MS 75 aangeschaft ( helaas nog niet geleverd) en was de reis naar wintersport aan het bekijken via EV trip planner. De totale laadtijd is 2:07. Ik was nieuwsgierig wat een 85 doet. Zowel de P als de D hebben langere laadtijden, terwijl ik verwacht had dat dit korter zou zijn ivm het grotere bereik. Zelfs de 90 heeft een langere laadtijd op deze reis. Alleen de 90D is 3 min korter. Alle andere parameters o.a banden, temp etc etc houd ik gelijk.
Hmm, pas voor het eerst gehad dat de zekering van mijn laadpunt (UMC op 3-fase) eruit lag. Raar. Heeft de auto blijkbaar toch een keer meer dan 16A gepakt.
Wel vreemd, is ergens tussen het stekker aansluiten (want toen nog wel spanning) en de uitgestelde start gebeurd terwijl er geen andere verbruikers op die groep zitten. Snap het nog niet helemaal. Bij toeval checkte ik ca. 10 minuten na de geplande start de app en zag dat hij niet aan het laden was. Had ook geen notificatie dat de lading onderbroken was.
En even offtopic... Wil een moderator de topictitel misschien wijzigen in 'Thuisladen' o.i.d.? Er is nog veel verwarring over de 2 charging topics in deze categorie.