You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het laadvermogen van de nieuwe stations bedraagt 50 kW, waardoor tot 80% van de batterij in 30 minuten kan worden opgeladen. De laadstations zijn van de nieuwste generatie waardoor het veel makkelijker is om de elektrische wagen in te pluggen. Ze beschikken over multi-standaard stekkers zodat ze bruikbaar zijn voor alle gangbare elektrische auto’s.
Inderdaad. Nu vandaag de dag nog een 50kW 'snellaad' netwerk uitrollen is gewoon dom. Maar dat is gewoon onkunde en kennis die bij die mensen ontbreekt, geen kwade wil denk ik.50kW. Ze blijven het maar fout doen. Verbazend.
Truw....aan de andere kant... FastNed heeft zeer recentelijk een aantal nieuwe stations geplaatst, ook allemaal met die (oude) apparatuur. Dus FastNed lijkt er ook voor te kiezen niet te wachten tot later dit jaar beschikbare 150+kW apparatuur.Inderdaad. Nu vandaag de dag nog een 50kW 'snellaad' netwerk uitrollen is gewoon dom. Maar dat is gewoon onkunde en kennis die bij die mensen ontbreekt, geen kwade wil denk ik.
Deze mensen hebben vooral educatie nodig!
Ja, moet natuurlijk 50kWh zijn50kW. Ze blijven het maar fout doen. Verbazend.
Zeker, maar Fastned is open en duidelijk over de toekomst: 150kW ~ 350kW.Truw....aan de andere kant... FastNed heeft zeer recentelijk een aantal nieuwe stations geplaatst, ook allemaal met die (oude) apparatuur. Dus FastNed lijkt er ook voor te kiezen niet te wachten tot later dit jaar beschikbare 150+kW apparatuur.
Ik zag wel de tweets hier langskomen van de "proof fitting" van ABB DC150kW+ apparatuur. Lastig...aan de ene kant willen uitbreiden, maar zeer belangrijke nieuwe apparatuur zou vlot beschikbaar moeten zijn.
Trajecten zoals die 18 stations in België gaan niet over 1 nacht ijs. Budgetten, product-eisen, product-keuze...dat kost tijd. Tijdens de besluiten was geen betere apparatuur voorhanden. Toch zou je ze willen adviseren even te wachten wanneer nieuwe apparatuur redelijk snel beschikbaar komt.
Totdat ze 150kW of hoger willen leveren. Dan gaan het ook voor hen serieuze kosten worden.
Totdat ze 150kW of hoger willen leveren. Dan gaan het ook voor hen serieuze kosten worden.
LOL, reverse-ICEen. Wil ik stiekem eigenlijk eens doen bij de volgende E-recordpoging of club bijeenkomst. Gedurende een paar uur alle tankstations in de wijde omgeving blokkeren. Is toch ludiek niet?@FairFrank sta je nou een benzinepomp te EV'en ??
Ik vermoed dat naast de netaansluiting, voornamelijk het vervangen van de laadapparatuur kostbaar zal zijn. AC laders zijn relatief goedkoop en simpel, DC laders niet .Ik denk dat dat mee gaat vallen. Waarom zou Colruyt ook niet een batterij (pun intended) Powerpacks neer kunnen zetten voor peak shaving/Load shifting? Ze hebben al een grote aansluiting dit 's nachts vrijwel onbenut is. Dit gecombineerd met de duurzame energie die ze al opwekken lijkt mij dit een gouden combinatie.
'Sorry had ik niet gezien. Maar ben zo weg hoor!'@FairFrank sta je nou een benzinepomp te EV'en ??
Stiekem?LOL, reverse-ICEen. Wil ik stiekem eigenlijk eens doen bij de volgende E-recordpoging of club bijeenkomst. Gedurende een paar uur alle tankstations in de wijde omgeving blokkeren. Is toch ludiek niet?
Ik lees me wat bij in dit topic en merk dat de discussie over de verkopen van andere EV's weer oplaaide. Daarom, om een en ander in perspectief te plaatsen, de marktverdeling in een land waar elke EV eenzelfde nominaal subsidiebedrag krijgt:Over de Zoe: Laat er eerst maar eens relevant volume komen, en dan vooral in gereden kilometers.
Vreemd dat de model S ontbreekt in Noorwegen
Dat komt omdat hier enkel naar 2017 is gekeken. Geeft vertekend beeld. Liefst zie ik cijfers van afgelopen 5 jaar voor verschillende landen.