De productie van de batterijenHet wachten is deels, ik denk het niet direct.
Op andere fora lees je veel mensen die de iOniq en Ampera-e willen hebben maar hem gewoon niet kunnen krijgen.
De productie is gewoon een probleem van die auto's.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De productie van de batterijenHet wachten is deels, ik denk het niet direct.
Op andere fora lees je veel mensen die de iOniq en Ampera-e willen hebben maar hem gewoon niet kunnen krijgen.
De productie is gewoon een probleem van die auto's.
Het wachten is deels, ik denk het niet direct.
Op andere fora lees je veel mensen die de iOniq en Ampera-e willen hebben maar hem gewoon niet kunnen krijgen.
De productie is gewoon een probleem van die auto's.
Uitbreiding van het aantal snelladers met maar liefst 100%. Daar kan Tesla nog iets van leren
Fastned zit al heel lang niet meer bij NPEX. Als je er in wilt handelen kan alleen via Invest - nxchange.comVoor de beleggers in fastned, let op de verhandelbaarheid van de cerifictaten;
Opschorting secundaire handel NPEX
19 september 2017 - Het aantal bedrijven dat via NPEX succesvol gebruik heeft gemaakt van groeifinanciering laat de afgelopen jaren een zeer sterke stijging zien. In de eerste helft van 2017 is door NPEX-beleggers voor een bedrag van maar liefst EUR 23,5 miljoen geïnvesteerd in ambitieuze MKB-bedrijven.... etc etc
.
Joint ‘ultra-fast’ electric car charging network unveiled by BMW, Mercedes, Ford and Volkswagen
Ben benieuwd hoe dit Fastned gaat beïnvloeden en hun uitrol naar Duitsland.
Of gaat deze joint-venture nu gewoon Fastned kopen? Scheelt ze in Nederland een berg werk en levert direct marktaandeel en locaties.
Had laatst nog maar een laag bereik en had geen zin om extra kilometers te maken naar een SuC. Was ook wel nieuwsgierig naar het gemak van fastNed (in de wetenschap dat de prijzen vrij hoog zijn zonder abonnement). Hun aanmeldprocedure werkt top. Kon mijn Newmotion kaart aan een account koppelen en kon binnen twee minuten beginnen met de laadsessie.
De prijs vind ik veel te hoog, maar als de nood aan de man is, zijn ze een prima alternatief
Want als het type overeenkomt met een artikel van electrek (ABB launches new high-power 150-350 kW electric car chargers) dan heb je twee stations die 500A "delen
Zeker mooi! Het is een kip-ei verhaal wat hopelijk zo sneller op lost.Nice. Altijd goed voorruitgang. Wel bijzonder te lezen dat een Ampera-e nog iets voordeel heeft van de nieuwe standaard. 20% sneller volgens de site van FastNed. Dus:
In plaats van gemiddeld 36kW (van 20 naar 80%) met ongeveer 60 minuten laden, naar 48 minuten laden voor een gemiddelde van 45kW. Helaas zijn er momenteel niet veel auto's die baat hebben bij die stations, maar hopelijk verandert dat spoedig.
En dan natuurlijk mijn persoonlijke "wens" dat mijn Model 3 een CCS poort zou krijgen....packspanning is rond de 350V. Bij volledig kunnen gebruiken van de stroomsterkte...zou theoretisch geladen kunnen worden met: 130kW. Uiteraard als de Model 3 uberhaupt dergelijke A's wil accepteren direct in de accu. EN wanneer niemand anders laad op dezelfde ABB "Stack". Want als het type overeenkomt met een artikel van electrek (ABB launches new high-power 150-350 kW electric car chargers) dan heb je twee stations die 500A "delen".
Zeker mooi! Het is een kip-ei verhaal wat hopelijk zo sneller op lost.
Model 3 zou heel wat A kunnen: Tesla could be underselling Model 3’s range and charging capacity, reveals EPA document
Volgens dat document tot 525A.
En ja, ik wil ook CCS op Model 3 (maar ook S en X!)