Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch): FastNed Charging

This site may earn commission on affiliate links.
View attachment 36041

Hij doet het! 3x32 (nu ff 26). Gratis, geen laadpas nodig! Voor DC laden zie ik wel pasjesscanners.

He Arthur, daar was ik eerder vandaag ook. Zie mijn post bij 'publiek laadpunten' oid.

Scanner is ook voor AC. Heb vandaag bij FastNed nagevraagd. Dat station kan maar 1 ding tegelijk. Dus of AC of DC, tegelijk laden kan niet (viel mij op dat ik mijn gegevens op het schermpje verschenen en dus vermoede ik dat het schermpje niet twee klanten tegelijk aan kon; vandaar mijn vraag aan FastNed)
Locatie is wel uitbreidbaar. Maar dat gaan ze nu nog niet doen, want er komen andere (modernere?) laadstations aan. Dus daar wachten ze eerst op. Net als op de eerste klanten...
 
@Resb staat op de website van Fastned. Maar hier een fotootje. Ze krijgen 201 laadpunten.
 

Attachments

  • ImageUploadedByTapatalkHD1384971447.526736.jpg
    ImageUploadedByTapatalkHD1384971447.526736.jpg
    128.1 KB · Views: 389
Gaat er iemand van hier vrijdag 29 november naar de opening? In Amsterdam.
Ik krijg die dag (hopelijk) mijn auto, mooie eerste rit lijkt me. Maar ik twijfel, misschien toch maar ritje langs wat vrienden maken de eerste avond.
Wie gaat er?
Niet zeker, auto gaat 28 december voor service naar Amsterdam en staat loaner klaar, wellicht moet ik 29 december weer omruilen als ze hem twee dagen nodig blijken te hebben. Ik woon op paar honderd meter van snelweg A4 bij prins Claus plein dus je bent in geval van nood van harte welkom auto te laten zien en even snel bij te laden, ik heb 3*20A in de aanbieding.
 
Weet iemand of deze stations ook bij oplaadpalen.nl staan ?

Helaas nog geen MS (volgende week de 29ste YAY), maar december op bezoek bij kennissen in Zoetermeer.

Helemaal vanuit het zuiden betekend dat ik tussendoor ergens moet bijladen.
Ben nu al bezig waar ik het beste kan laden tussendoor...
 
Weet iemand of deze stations ook bij oplaadpalen.nl staan ?

Helaas nog geen MS (volgende week de 29ste YAY), maar december op bezoek bij kennissen in Zoetermeer.

Helemaal vanuit het zuiden betekend dat ik tussendoor ergens moet bijladen.
Ben nu al bezig waar ik het beste kan laden tussendoor...
Hoi Martin, volgende week wordt bij mij de oprit opgetrokken om een krachtstroom aansluiting in de schuur aan te leggen, is voor nu dus niet op tijd. Je bent van harte welkom om in de toekomst bij mij te laden. Er zijn meerdere Tesla rijders in Zoetermeer, wellicht dat je daar ook terecht kunt. Ik woon in het oude centrum. Zoetermeer heeft in diverse parkeergarages laadpunten geïnstalleerd. Bij mij op de zaak in Rijswijk(vlakbij) kun je met 22Kw laden mocht het nodig zijn.
 
Hoi Martin, volgende week wordt bij mij de oprit opgetrokken om een krachtstroom aansluiting in de schuur aan te leggen, is voor nu dus niet op tijd. Je bent van harte welkom om in de toekomst bij mij te laden. Er zijn meerdere Tesla rijders in Zoetermeer, wellicht dat je daar ook terecht kunt. Ik woon in het oude centrum. Zoetermeer heeft in diverse parkeergarages laadpunten geïnstalleerd. Bij mij op de zaak in Rijswijk(vlakbij) kun je met 22Kw laden mocht het nodig zijn.

Super ! Hartelijk dank ! :cool:
Het zal ook nog 2de kerstdag zijn, dit is de grootste uitdaging. Opladen bij die mensen thuis zal via het normale stopcontact gaan en er gaan ook nog eens 4 gourmet stellen aangesloten worden :scared:.
Dat wordt een leuke situatie..
 
Super ! Hartelijk dank ! :cool:
Het zal ook nog 2de kerstdag zijn, dit is de grootste uitdaging. Opladen bij die mensen thuis zal via het normale stopcontact gaan en er gaan ook nog eens 4 gourmet stellen aangesloten worden :scared:.
Dat wordt een leuke situatie..
Met de kerst zou je bij mij thuis moeten kunnen laden. Zelf ben ik er dan niet maar dat moet geen probleem zijn. Pm me maar als je iets wilt regelen.
 
Super ! Hartelijk dank ! :cool:
Het zal ook nog 2de kerstdag zijn, dit is de grootste uitdaging. Opladen bij die mensen thuis zal via het normale stopcontact gaan en er gaan ook nog eens 4 gourmet stellen aangesloten worden :scared:.
Dat wordt een leuke situatie..

Hahaha, gourmetten of laden ... lastige keuze :tongue:
Ik woon in de wijk Rokkeveen.. wellicht ook nog een mogelijkheid. Wel maximaal 11kw.