gelden
Well-Known Member
Hier is goed zichtbaar dat die 700 pk er niet zijn als je eenmaal op gang bent gekomen:
Last edited by a moderator:
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maak je geen illusies, ze zijn zijn er ook niet vanuit stilstand. :crying:Hier is goed zichtbaar dat die 700 pk er niet zijn als je eenmaal op gang bent gekomen
Toch kijk ik er anders tegen aan.
Als 5% wèl noemenswaardige problemen heeft met non-conformiteit na de garantieperiode, dan heeft dat uiteraard een negatieve invloed op de waarde van 100% van de gebruikte exemplaren.
M.a.w. de volgende eigenaar bouwt een veiligheidsmarge in voor het op eigen kosten verhelpen van, niet noodzakelijk ernstige, maar wel kostbare gebreken.
Nu benig geen jurist.. dus daarom het maar eens opgezocht, Als ik dit lees dan geldt het conformiteitsbeginsel voor consumenten.
Niet van toepassing indien:
- Voor iemand die een product koopt in het kader van zijn beroep of bedrijf
Veel van de TMC'ers (if not all) rijden de auto zakelijk.
Weet jij hoe dat zit Wim ?
Ook de motoren leveren dat vermogen niet in de auto, CO2.Ik begrijp heel goed dat men 700pk verwacht op de wielen. Maar voor zover ik weet is er altijd vermeld dat het motorvermogen 700pk betreft. Dat Tesla dat heeft gedaan om marketingredenen kan ik mij goed indenken, de vraag is alleen of dit uiteindelijk de juiste keuze is geweest. Bij de andere modellen wordt niet het motorvermogen maar het vermogen op de wielen vermeld (voor zover ik weet).
Ook ga ik er vanuit dat men een proefrit maakt voordat wordt besloten om zo'n dure auto te kopen. Dan lijkt het mij heel normaal, dat je tijdens de proefrit merkt hoe hard de auto kan rijden. Om dan achteraf vraagtekens te zetten bij het vermogen van de auto, komt bij mij wat vreemd over.
Hier is goed zichtbaar dat die 700 pk er niet zijn als je eenmaal op gang bent gekomen:
Autobrief II;
Is van vandaag en zie hoe onbetrouwbaar de overheid is
De belasting op de TM gaat in 2017 maar er is me vandaag verteld dat het naar voren wordt gehaald.
Zie tabel uit Autobrief II.
Hoezo dan? In 2015 is het toch ook al 4%, dat staat er ook bij 2016 in de tabel.
Hoezo dan? In 2015 is het toch ook al 4%, dat staat er ook bij 2016 in de tabel.
In de US is de uitrol van LTE (G4) begonnen en deze kost daar USD 500.
Heb dan een nieuwe besteld die in November komt en daar zit het in, denk dat de upgrade hier ook beschikbaar komt alleen wordt het lang wachten om het in te bouwen want de SeC zijn nogal bezet.
Belangrijkste van de upgrade naar 4G is de dekking. Je hebt nu nog wat gebieden waar de 3G dekking behoorlijk beroerd is en dat gaat vast niet meer beter worden.