Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
De plugin staat nu in SeC voor centrale console (eindelijk - heb die bijna 1 jaar geleden besteld - had toen nog mijn vorige MS) - er wordt ook terug een 2de lader geplaatst - kan dan terug op de volle 22Kw laden. is soms wel nodig. Woensdag vertrekken we dan richting Stockholm
 
ik zag net in de design studio dat de 85 batterij ook hier is verdwenen

View attachment 110673


Ah zo, dus als ik mijn config nu opnieuw doe en geen 'toegiftes' doe wat betreft capaciteit, moet ik dus voor de 90D gaan, wat een surplus betekent van +/- € 8.000,-
Dat is wellicht geen goed signaal voor mijn omnium…??

@ Jan: Ik heb in mijn VIN die 'E' staan bij accupack, ( zie oude topic over VIN decoder ) is er al iets duidelijk geworden wat dit nu betekent? Zou dit daadwerkelijk een 90 zijn die softwarematig tot een 85 begrensd is?

Xavier
 
Helaas, in jouw geval staat het voor fuel type = Electric :rolleyes:
Decoding Tesla Model S VINs

Hah ! Dus toch een 90 KWh pack dus… . Leuk !

Oh ! Edit, vanaf 1 augustus betekent E effectief Electric… . Huh? Gaan ze nog iets anders dan elektrische auto's bouwen dan?

Dan toch nog toekomst voor Jommeke's Grasmobiel?

jommeke HC Grasmobiel.jpg
 
Last edited:
Hebben meer mensen dat? Bij overschakelen van day-light naar night dat het grote scherm dan eerst 100% oplicht en dan op night gaat?
Bovendien valt mij op dat het scherm "flikkert" (niet continu, af en toe) niet heel heftig maar wel net dat je het waarneemt...

Ja, ook al ondervonden… .

- - - Updated - - -

bij deze mijn 4000ste post. Weer een goede reden om een flesje te kraken:smile:

View attachment 110842

Proficiat Frank ! Je zal nu natuurlijk niet anders kunnen dan die dames een rondje geven… .