Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Misschien past deze reactie beter in het jankdraadje, maar aangezien het niet over de S zelf gaat misschien toch best hier.
Heeft er iemand een idee wat er in Aartselaar aan de hand is? Van de alom geprezen Tesla-service is niet veel meer te merken op het moment.
S is sinds dinsdag ochtend binnen voor een hoop kleine puntjes, en ik heb geen idee wanneer ik hem terug mag verwachten. Woensdag heb ik nog bericht gehad dat hij niet klaar was, gisteren niets meer gehoord en telefonisch zijn ze niet te bereiken. Kreeg uiteindelijk sales aan de lijn en die zouden laten terugbellen, toe ik vroeg of ik in Aartselaar was terecht gekomen en of ze dan even iemand aan de mouw konden trekken was het laconiek, "nee dat is niet mogelijk, ik zit boven" WTF??? Het is niet de eerste keer dat ik mij terug bij de BMW dealer waan in Aartselaar... Zou de kwaliteit van de dienstverlening dan toch met Franks dochter vertrokken zijn ? ;-)

Om dan toch op een positieve noot te eindigen, heb wel een oude (en vuile maar kom) P85 Sig rood als vervangwagen meegekregen, dat is dan weer wel leuk!
Heb na afloop van mijn onderhoudsbeurt ook een mail gestuurd met verschillende opmerkingen. Hier ook geen reactie ontvangen.
 
Ben uiteindelijk teruggebeld gisteren en alle onduidelijke punten zijn grondig overlopen (lastige geluidjes en dergelijke) verdenk ze er dus wel van dat ze pas gisteren serieus aan mijn wagen zijn begonnen. Hij zou normaal gezien maandag in orde moeten zijn.
De opmerking van "ik zit boven" die ik kreeg van Sales heb ik doorgegeven en ze zouden er iets mee doen...
Ik kijk maandag wel naar het resultaat en desnoods is de volgende beurt inderdaad in Sint-Martens Latem.

Nog even zeggen dat (AP uitgesloten) het geen straf is om met de classic P85 te rijden, toch een heel ander gevoel dan de 85D. Niet beter, maar zeker ook niet slechter.
 
  • Like
Reactions: HWS and Keezje
Ik wou daarnet vertrekken en kreeg de melding: Systemen worden opgestart. Druk op de rem na deze melding.

Moest 10-20 seconden wachten voordat ik kon vertrekken. Normaal gaat het zo vlot. Instappen, rem en wegwezen.
Kent iemand deze melding?
Ja, had ik ook.
Was bij de eerste keer wegrijden na de software-update naar 2.24.78. Deze versie is inmiddels (na een paar dagen) alweer achterhaald door de huidige 2.24.86.
 
Hallo Tesla rijders en enthousiastelingen.

Omdat het niet netjes is om hier direct een oproep te plaatsen zou ik graag even in contact komen met de moderator of de administrator van het Nederlandse deel van het Tesla forum. Ik kon deze alleen zo snel in de memberlijst niet vinden. Het gaat erom dat we Tesla rijders zoeken voor een heel leuk onderzoek naar de aanschaf van nieuwe auto's en ik hier daarvoor graag een oproep wil doen.
 
Hallo Tesla rijders en enthousiastelingen.

Omdat het niet netjes is om hier direct een oproep te plaatsen zou ik graag even in contact komen met de moderator of de administrator van het Nederlandse deel van het Tesla forum. Ik kon deze alleen zo snel in de memberlijst niet vinden. Het gaat erom dat we Tesla rijders zoeken voor een heel leuk onderzoek naar de aanschaf van nieuwe auto's en ik hier daarvoor graag een oproep wil doen.

Geloof niet dat er een aparte Moderator is voor het Nederlandse/Belgische deel van het forum..
Maar je bent niet de eerste die hier iets dergelijks post. En als het echt leuk is zal je best respons krijgen.
 
Ik zag wel de tweet voorbijkomen dat je nu 4 keuzes had, maar ik vermoed dat als je er om vraagt en het geld er voor over hebt er van alles mogelijk is? Achteraf een andere vering of motor inschroeven is ook mogelijk, maar als de batterij nog immer machinaal te wisselen is [top40sound]herinnert u zich deze nog[/top40sound] dan kun je desnoods je 60 naar een 90 upgraden?
 
Dan staat waarschijnlijk Energy Savings aan. Dan gaat alles in slaap in de auto. Waneer je de wagen weer instapt moet je de muziek weer opnieuw aan zetten.balkje verzetten naar off.
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    147 KB · Views: 45