Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Spotify (meestal)

Ben bang dat dit veel verklaart ....
Spotify moet ik ook regelmatg opnieuw inloggen. Opgeslagen albums/nummers/playlists verdwijnen spontaan en komen (bij mij) nooit meer terug. Ik zou even in het Spotify draadje meelezen, maar er zijn meer probleempjes. Ook mensen die regelmatig hebben dat nummers blijven hangen (dat heb ik dan weer niet). Ik ga er van uit dat in Spotify t.z.t. met een update wel verbetering komt.
 
Leuke quote van Facebook gehaald, over autofabrikanten die het nog niet door hebben (vrije interpretatie)

Schermafbeelding 2016-06-29 om 00.13.15.png


Gelijk nog maar eentje, leuk Duits.

Schermafbeelding 2016-06-29 om 00.23.13.png
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Ivo-G
Als ik instap verwacht ik dat de muziekinstallatie aanstaat. Dat is standaard niet zo. Wel als ik maar kort de MS heb verlaten, maar na een langere pauze start de muziek niet automatisch op.

Heb ik een instelling niet goed staan? Kan het niet vinden.

Idem hier, met Spotify en DAB.

DAB ontvangst is trouwens een ramp. Constant verspringen tussen DAB signaal en FM signaal, iedere minuut eigenlijk. Deze morgen heb ik de optie "use strongest signal" uitgezet, daarna ging het precies beter.
 
Heb het helaas niet bijgehouden, maar hij hangt elke dag aan de WiFi hier dus gok dat dit een nieuwe update is? Even afwachten of er meerdere berichten komen dan weten we het zeker

Ik had vandaag ook nieuwe kaarten. De melding kreeg ik toen ik weg wilde rijden van een afspraak in Amsterdam. In de nacht zit hij op wifi dus hij zal wel vannacht de kaart hebben gedownload en vandaag geinstalleerd. Het gaat nu beter want dit is al de derde binnen een half jaar.
 
  • Informative
Reactions: LuckyLuke
Ja ik ook, maar ik had af en toe het idee dat ik door een sluierbewolking zat te kijken. Andere kaarten waren weer heel erg zonnig met harde schaduwen. Vanmiddag leek dat weer weg te zijn.....

Naar mijn weten zijn het de kaarten van de navigatie op je stuurdashboard die worden ge-update, de satelliet beelden van de Google maps komen toch gewoon telkens via de 3G binnen?

De updates van de navigatie lijken mij vooral nodig om te voorkomen dat de Google map vooruit loopt.
 
Vreemd bericht wat ik net voorbij zie komen:
Cookies op AD.nl | AD.nl

Dit kan toch helemaal niet op gemeentelijk niveau? Dus als je binnen Den Haag woont kost je Tesla 5000€ minder, woon je er net naast is hij 5000€ duurder. En alsof de uitstoot van een auto alleen in Den Haag plaatsvindt.
We hebben laatst gepleit bij de tweede kamer voor een aanschafsubsidie voor EV's voor de particulier.