Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
We gaan de 31e idd weer een keer.

Ik stuur je een PM met mijn telefoonnummer dan kunnen we het even doorspreken?

Mochten er nog anderen mee willen, het max aantal auto's is eigenlijk al bereikt, maar gezien de route en het laadplan kan ik nog wel wat creatiefs bedenken dus neem in ieder geval even contact op....:)
 
Soms lijkt het alsof er geen toeval bestaat. Ik heb mijn toegangsticket voor een gast voor de Gigafactory party beloofd aan een Amerikaan. Blijkt dat die man in de buurt van San Francisco woont en een lift naar Reno aanbiedt.



dancing-banana_25.gif




In een Model S P90DL !
Dat is nog beter dan AutoPilot; een ÜberÜber Erlebnis. Tickets zullen wel niet om te boeken zijn, maar toch...


Dat hangt er een beetje vanaf. Als je direct een ander ticket koopt willen ze nog wel eens coulant zijn met de regels. Maar dan moet het wel de zelfde maatschappij zijn. Dus met USAirways/American naar Philly en dan een doorvlucht naar SFO zou wellicht kunnen.

Heb het zelf net dit weekend gereden. Blijft een mooie rit. Terug via Lake Tahoe (waar het nu in de vakantie machtig druk is). Maar helaas niet in een P90DL maar een Dodge Grand Caravan...
Overigens niet de moeite genomen nog door te rijden naar de Gigafactory. Leek me verloren tijd voor die ene foto.
 
Ik heb uiteindelijk niet eens geprobeerd om de vluchten om te boeken.
Nu ben ik een dag eerder in Reno en kan nog een beetje recupereren voordat de parties uitbarsten.
Inmiddels is mijn gasttickethouder zelfs spreker in het programma van TMC Connect. Hij blij. En ik een VIP rit naar de Gigafactory vrijdagavond. Iedereen blij.
 
  • Like
Reactions: HWS and simonsmidt
Na de discussie over AP en "het" ongeval is er nu het besef ontstaan dat het ook ongevallen voorkomt. Vandaag weer een triest ongeval in Zwitserland waarbij een Duits gezin omkomt dat in de social media aandacht krijgt omdat de techniek beschikbaar is om dat te voorkomen. Een gewoon achteroprij ongeval waarbij AP of welk vergelijkbaar systeem ook tijdig zou hebben ingegrepen en het niet gebeurd zou zijn.

Ik was vandaag zelf ook verrast dat hij een fietser op de rijbaan zag en netjes vaart minderde en er achter bleef totdat de weg (tegenligger) vrij was. Aanrijden van fietsers, al dan niet verlicht, is hier een serieuze doodsoorzaak.

Vier Tote am Gotthardtunnel: Deutsche Familie stirbt bei Autounfall