Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Schermafbeelding 2016-08-23 om 17.26.47.png


Dat houdt het nou zo leuk. Ben benieuwd en de analisten en consultants hebben nog 3,5 uur voor hun clickbaits :)
 
  • Like
Reactions: simonsmidt
Ik wou online een Model S aan het samenstellen en eens kijken wat de opties en prijs is etc. Ik wou toen mijn configuratie opslaan, maar nu kreeg ik onderstaande melding met verwarrende info.
Heb ik nu effectief een bestelling geplaatst, die automatisch geannuleerd wordt als ik niet betaal?
G1ykseI.png
 
Ik wou online een Model S aan het samenstellen en eens kijken wat de opties en prijs is etc. Ik wou toen mijn configuratie opslaan, maar nu kreeg ik onderstaande melding met verwarrende info.
Heb ik nu effectief een bestelling geplaatst, die automatisch geannuleerd wordt als ik niet betaal?
G1ykseI.png
proficiat, je gaat nu sneller aan uw model 3 geraken!
 
  • Funny
Reactions: ebullio and MickC
Je kan volgens mij ook je vooruitbetaling voor de Model 3 omzetten naar de bestelling van de Model S... indien je dat zou willen natuurlijk.

Doen ze dat niet automatisch?;)

Ik wou online een Model S aan het samenstellen en eens kijken wat de opties en prijs is etc. Ik wou toen mijn configuratie opslaan, maar nu kreeg ik onderstaande melding met verwarrende info.
Heb ik nu effectief een bestelling geplaatst, die automatisch geannuleerd wordt als ik niet betaal?

Ik zou nog wel even op het forum een referral code opvragen, zou zonde zijn als je die korting nu misloopt:D




Maar... als ik het goed begrijp wordt zo'n bestelling pas doorgezet bij betaling. Het kan nooit kwaad natuurlijk om er even achteraan te bellen en het toe te lichten, al is het maar om te voorkomen dat je vanaf nu als een "hot prospect" wordt gezien die vanaf nu elke week gebeld / gemaild moet gaan worden!
 
Ik wou online een Model S aan het samenstellen en eens kijken wat de opties en prijs is etc. Ik wou toen mijn configuratie opslaan, maar nu kreeg ik onderstaande melding met verwarrende info.
Heb ik nu effectief een bestelling geplaatst, die automatisch geannuleerd wordt als ik niet betaal?
G1ykseI.png
duidelijk : je moet nu 2.000 € betalen, en vervolgens de bestelling annuleren en terugbetaling vragen.
;)
overigens verloopt de terugbetaling zonder probleem.
 
Doen ze dat niet automatisch?;)



Ik zou nog wel even op het forum een referral code opvragen, zou zonde zijn als je die korting nu misloopt:D




Maar... als ik het goed begrijp wordt zo'n bestelling pas doorgezet bij betaling. Het kan nooit kwaad natuurlijk om er even achteraan te bellen en het toe te lichten, al is het maar om te voorkomen dat je vanaf nu als een "hot prospect" wordt gezien die vanaf nu elke week gebeld / gemaild moet gaan worden!
Gratis tip voor je John... Kun je referrals uitdelen vanaf je app :)

IMG_9811.PNG
IMG_9810.PNG
 
  • Helpful
Reactions: Xfrank
Gratis tip voor je John... Kun je referrals uitdelen vanaf je app :)

Bedankt voor de tip, maar ik moet me deze periode weer aan een max houden (ik geloof 10) dus ik moet een beetje de rem er op zetten wie m mag gebruiken;)

En... via de app? Dat is te high tech voor mij. Volgende stap gaat zijn dat ik mijn email ook nog eens op mijn telefoon moet zetten?:D (serieus... ik had die heel even op de vorige door een behulpzaam forumlid) maar op de nieuwe staat alleen whatsapp en de tesla app (naast wat nieuws en weersites).

Laat ze een feature ontwikkelen om met de app alle ramen en het dak in één keer dicht te doen. Dat is tenminste nuttig.

Daar kan ik me wel in vinden. Ik baalde ook toen ik de deuren ineens niet meer dicht kon doen (bij de X) met 1 druk op de knop. Gelukkig hersteld bij de volgende software update. Om ook de ramen te sluiten zou n mooie aanvulling zijn.
 
En... via de app? Dat is te high tech voor mij. Volgende stap gaat zijn dat ik mijn email ook nog eens op mijn telefoon moet zetten?:D (serieus... ik had die heel even op de vorige door een behulpzaam forumlid) maar op de nieuwe staat alleen whatsapp en de tesla app (naast wat nieuws en weersites).

Je rijdt in een van de meest hightech auto's, met een 17 inch ipad als bedieningspaneel en je smartphone gebruik je niet als zodanig. Ik vind het mooi haha.
 
  • Funny
Reactions: S-19910 and MickC