QueenieEye
Member
Het kan verschil maken of je de auto zakelijk of privé hebt gekocht. Consumenten worden sneller beschermd. Maar inderdaad wel erg snel. Overigens denk ik dat andere merken niet zo snel zelfs maar coulance zouden overwegen.
Auto is zakelijk aangeschaft. Ik vind het bedrag extreem hoog. Ik ben een mega Tesla fan, maar dit levert geen positieve reclame op in mijn vrienden- en kennissenkring. Ik kan het eenvoudigweg niet verdedigen. Een tijd geleden vroeg een Tesla-hater op het Autoweek forum me of ik tussen alle loftrompetten ook eens met iets kritisch kon komen. Mijn Tesla positivisme irriteerde hem. Ik schreef vervolgens dat het grootste nadeel voor Tesla eigenaren niet in de laadtijd, niet in de range, maar in het service model zit. Voor defecten moeten wij naar Tesla. Er is geen concurrentie, Tesla kan absurde bedragen vragen. Dat is geen gezonde situatie en ik geloof niet dat de massa markt voor de Model 3 dit zal accepteren. Je verwacht een rekening tussen de 300 en 600 euro voor een defecte verwarming, dat zou te verantwoorden zijn. Maar als dat 2350 euro is, ben ik bang dat mijn vermoeden uit gaat komen.