Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
"8th Nov 2016, the Dutch government accepted a motion to phase out ALL petrol scooters. That's 1 Million scooters in need of mandatory replacing in the next few years. This is all in expectation of upcoming European regulations, meaning the rest of Europe will soon follow."

Heb ik iets gemist?

Komt uit reclame op Facebook van Bolt Mobility | Facebook

Is een motie geweest in de Tweede Kamer van CU en GL. Gaat in eerste instantie alleen om tweetakt motoren. Maar het uitfaseren van alle benzinebrommers moet een stip op de horizon zijn. Lijkt me een goede ontwikkeling.
Erger me altijd enorm aan die stinkdingen en de gebruikers ervan kunnen vaak best een beetje beweging gebruiken..:rolleyes:
 
  • Like
Reactions: Nowyony and FVO
Heb ook sms verstuurd. Maar zag gisteravond dit op tv voorbij komen..

RTL haalt programma 'De Succesfactor' van de buis na onthulling Rambam - Media - Voor nieuws, achtergronden en columns

Blijkt doorgestoken kaart te zijn die succesawards. Jullie hebben toch geen 12K hiervoor betaald??:eek:

We zijn hier al mee bezig. Het is pijnlijk dat ze op deze manier te werk gaan. Wij wisten vanaf dag 1 dag al dat die constructie met de branchewinnaars was om zoveel als mogelijk deelnemers binnen te halen. Maar dat ze geen background check doen (nepbedrijf komt door selectie), onder valse voorwendselen (Balkenende staat hierachter, samenwerking met KvK) bedrijven binnen halen en wellicht ook nog geld in eigen zak steken ipv uitgeven aan de beloofde mediapakketten is zeer kwalijk!
 
  • Like
  • Informative
Reactions: Carl and Vantage
Hoop dat de heren EC-rent er meer uithalen dan dat de zendtijd kost.

Tot nu toe was het die 12K ruim waard, dat was ook een inschatting die we op voorhand hadden gemaakt. Echter nu is dit helemaal niks meer waard natuurlijk.

We worden sowieso wekelijks gebeld voor deelname aan programma's bij RTL/SBS/etc, maar dat kost ongeveer € 3.000 per minuut en levert niets op (niemand kijkt naar deze programma's, dat is zendervulling). Voor € 3.000 kan ik heel veel doen op het wereldwijde web.
 
Tot nu toe was het die 12K ruim waard, dat was ook een inschatting die we op voorhand hadden gemaakt. Echter nu is dit helemaal niks meer waard natuurlijk.

We worden sowieso wekelijks gebeld voor deelname aan programma's bij RTL/SBS/etc, maar dat kost ongeveer € 3.000 per minuut en levert niets op (niemand kijkt naar deze programma's, dat is zendervulling). Voor € 3.000 kan ik heel veel doen op het wereldwijde web.
Belachelijk eigenlijk hoe duur dat nog is. Met Facebook en Adwords kun je inderdaad zoveel gerichter adverteren en als je het goed aanpakt haal je daar dus veel meer klanten uit. Ik snap niet dat die commerciële TV zenders dan nog zoveel geld kunnen vragen, of zijn er toch genoeg bedrijven die daar in tuinen?

Ik kijk vrijwel geen 'ouderwetse' TV (we hebben ook geen abonnement meer), maar heb die Rambam uitzending maar via de NPO app gekeken. Ik stond er echt van te kijken hoe bizar slecht ze te werk gaan. Ik hoop voor jullie dat het toch nog genoeg oplevert, of dat (een deel van) de betaling terug is te krijgen.
 
Belachelijk eigenlijk hoe duur dat nog is. Met Facebook en Adwords kun je inderdaad zoveel gerichter adverteren en als je het goed aanpakt haal je daar dus veel meer klanten uit. Ik snap niet dat die commerciële TV zenders dan nog zoveel geld kunnen vragen, of zijn er toch genoeg bedrijven die daar in tuinen?

Ik kijk vrijwel geen 'ouderwetse' TV (we hebben ook geen abonnement meer), maar heb die Rambam uitzending maar via de NPO app gekeken. Ik stond er echt van te kijken hoe bizar slecht ze te werk gaan. Ik hoop voor jullie dat het toch nog genoeg oplevert, of dat (een deel van) de betaling terug is te krijgen.

Is dit het juiste forum voor deze discussie?:(
 
Is dit het juiste forum voor deze discussie?:(
Geen idee, ik zag dit topic meer als plek om gewoon gezellig te praten en discussiëren over dingen die niet onder de andere topics vallen (zoals de Supercharger topics, waar ik overigens ook soms off-topic weet te gaan...). Maar laat gerust weten als ik dat verkeerd heb, ik ben er ook wat later bij gekomen dan de meeste leden hier :)
 
Geen idee, ik zag dit topic meer als plek om gewoon gezellig te praten en discussiëren over dingen die niet onder de andere topics vallen (zoals de Supercharger topics, waar ik overigens ook soms off-topic weet te gaan...). Maar laat gerust weten als ik dat verkeerd heb, ik ben er ook wat later bij gekomen dan de meeste leden hier :)

Ach, misschien had ik het wel verkeerd. Dacht dat het hier over Tesla en zo ging. :p
 
Kreeg van het EU project ICVUE de vraag om onderstaande enquete in te vullen. Hierin wordt gekeken naar de externe invloeden op het succes van elektrisch rijden. Het invullen duurt tussen de 5 en 10 minuten. Enquete komt uit Duitsland, de vertaling is soms een beetje vreemd;), maar zouden jullie deze desondanks ook willen invullen?

https://de.surveymonkey.com/r/i-cvue2016_NL

Thanks! :):cool::D
Bizarre vragen maar hopelijk komt er goed beleid uit voort ;)