Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Beste mede-forummers, afgelopen woensdag had ik een beetje pech. Maar eigenlijk ook geluk.
Ik ben bij de afbouw van mn loods op ca. 3,5m hoogte van ladder gevallen op een hard bevroren zandlaag.
Met ambulance naar ziekenhuis. Blijk ik slechts een scheurtje in een ruggenwervel te hebben, die medisch 'stabiel' wordt verklaard! Verder van alles gekneusd en veel pijn. Nog niet ontslagen uit ziekenhuis maar dat zal wel niet lang meer duren.
En zoals je ziet kan ik nog wel whatsappen...:D
Veel sterkte
 
Beste mede-forummers, afgelopen woensdag had ik een beetje pech. Maar eigenlijk ook geluk.
Ik ben bij de afbouw van mn loods op ca. 3,5m hoogte van ladder gevallen op een hard bevroren zandlaag.
Met ambulance naar ziekenhuis. Blijk ik slechts een scheurtje in een ruggenwervel te hebben, die medisch 'stabiel' wordt verklaard! Verder van alles gekneusd en veel pijn. Nog niet ontslagen uit ziekenhuis maar dat zal wel niet lang meer duren.
En zoals je ziet kan ik nog wel whatsappen...:D
Veel beterschap!
 
Filmpje is 'Unavailable', watch on Facebook.

Ja, ik ben waarschijnlijk een noob dat ik het niet voor elkaar krijg hem te delen zonder Facebook:eek::oops::confused:. Ik heb om dit soort redenen een hekel aan Facebook:mad:. Hij zal vast ook op de Tesla site komen en mogelijk op Youtube. Tips zijn welkom om hem hier openbaar te kunnen delen. En anders nog even geduld ;)

Komt nog een langer filmpje aan met alle vier de winnaars bij wie een filmploeg langs kwam. Zit een hele leuke reactie tussen.
 
Hallo allemaal,

Ben nieuw lid van het forum, ga vrijdag een model S bekijken. S85 uit 2014.
Alvast verzekeraars gebeld, maar die eisen allemaal minimaal alarmklasse 4. Nu heb ik een draadstukje op dit forum gezien dat dat er niet standaard op zit. Daar worden ook verzekeraars genoemd die dat niet eisen, maar dan wordt de premie weer erg hoog...
Klopt het dat het niet standaard op zit? Deze heeft wel Tech pakket, en Autopilot.
Kun je het achteraf in laten bouwen, en heeft iemand daar ervaring mee?
Alvast dank!