Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Krijg gisteren een belletje van onze electricien dat onze Tesla laadpalen bij kantoor (2x22kW) in Vlissingen aan staan.
Hebben gewoon twee Tesla Wall Connectors opgehangen en aan de 22kW gezet. Geen pasjes, niet moeilijk doen.

Bij ons in Hoofddorp nu ook twee Wall Connectors voor de deur.
Als er mensen ooit een charge nodig hebben in 2132 WV: jullie zijn welkom.
IMG_0727.JPG
 
Beste mede-forummers, afgelopen woensdag had ik een beetje pech. Maar eigenlijk ook geluk.
Ik ben bij de afbouw van mn loods op ca. 3,5m hoogte van ladder gevallen op een hard bevroren zandlaag.
Met ambulance naar ziekenhuis. Blijk ik slechts een scheurtje in een ruggenwervel te hebben, die medisch 'stabiel' wordt verklaard! Verder van alles gekneusd en veel pijn. Nog niet ontslagen uit ziekenhuis maar dat zal wel niet lang meer duren.
En zoals je ziet kan ik nog wel whatsappen...:D


Ouch, beterschap Klaas!
Misschien een gelegenheid om Twitter eens uit te proberen :)
 
Net even tijdens het debat de stemwijzer ingevuld, ik kom weer bij de VVD uit wat ik niet verwacht had.
Wat me nog meer verbaast is dat er onder de 30 stellingen niet 1 milieu kwestie zat.

Probeer deze eens: Vind jij groene thema’s belangrijk in je stemkeuze op 15 maart?
En bij de uitslag op het tabblad overeenkomsten klikken. Die kan nog wel eens verschillen met de uitslag in het tabblad politiek landschap.

En deze laat ik hier even achter :rolleyes:
Met het liberalisme heeft de VVD niets meer te maken
 
  • Like
Reactions: Jkr85
Hmm, nu kom ik bij D66 uit, kan slechter, er is echter meer dan het milieu.
Wordt er allemaal niet makkelijker op.
Ik kwam er hier ook al op uit, is niet echt mijn gebruikelijke partij. Heb het partijprogramma gedeeltelijk doorgelezen en ze hebben een erg uitgebreid programma op het gebied van milieu en duurzaamheid. Naast Groen Links voor zover ik weet de uitgebreidste, maar dan wat minder links dus :)

Ook andere punten zijn soms zo verkeerd nog niet, dus ik twijfel nog wat ik ga doen, want ik wil eigenlijk wel wat groener stemmen dan ik voorheen deed. Ik begin de vervuiling wel een beetje zat te worden, bijvoorbeeld dat als ik een kilometertje fiets er 4 stinkende diesel stadsbussen vlak naast me flink optrekken. Allemaal rommel die ik dan inadem en wat eigenlijk helemaal niet meer nodig is met de huidige techniek. VDL kan gewoon elektrische stadsbussen bouwen. En Tesla's zijn natuurlijk ook het perfecte bewijs van goed functionerend vervoer zonder uitstoot. We zijn geen arm land waarbij dat financieel geen optie zou zijn.
 
Ho ho, zo snel gaat dat niet. Hij moet eerst aantonen dat hij het verschil weet tussen kW en kWh. Anders wordt het nooit wat hier.;)
Dat zou ik met 3 jaar HTS elektro toch wel moeten weten, ook al is al meer dan 40 jaar geleden.:) Er is veel veranderd sinds die tijd in de elektrotechniek, maar het verschil tussen kW en kWh is toch gelijk gebleven neem ik aan...

Morgen haal ik mijn Tesla 85 op. Niet het allerzwaarste model, maar ik ga er toch vast veel plezier aan beleven. Trouwens, het milieuaspect staat bij mij toch bovenaan. En als dat kan met zo'n topauto (ik citeer uit een draadje hier ergens) dan is dat helemaal mooi natuurlijk!
 
Hij lijkt van al dat poetsen ook kleiner te worden...
Ik had ook die indruk.:rolleyes:

Zijn dat trouwens je plastidip velgen? Zo ja dan lijkt dat spul het redelijk goed te houden.

ja, De plastidip zit er nu een tweede winter op en het ziet er eigenlijk log best ok uit.
Ik heb nu een setje velgen laten opklappen en laten poederlakken in mat zwart voor volgende winter.

de geplastidipte velgen incl winterbanden en sensoren ga ik waarschijnlijk na de winter verkopen ( interesse?)
 
Ik had ook die indruk.:rolleyes:



ja, De plastidip zit er nu een tweede winter op en het ziet er eigenlijk log best ok uit.
Ik heb nu een setje velgen laten opklappen en laten poederlakken in mat zwart voor volgende winter.

de geplastidipte velgen incl winterbanden en sensoren ga ik waarschijnlijk na de winter verkopen ( interesse?)
Wat vraag je ervoor? En welke maat velgen zijn het? Misschien via PM?