Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Klopt. Maar pas richting aangeven als je zelf gezien hebt dat je van baan kunt verwisselen. Richting aangeven is NIET aan je medeweggebruikers vragen of je er tussen mag.... En er moet even tijd tussen zitten.

Veel gemaakte fout in het verkeer ;(

Grappig eigenlijk dat verschil. Ik zou (ben nu eenmaal Belg) denken dat richting aangeven dient om, wel, aan te geven dat je van richting wil veranderen. Als ik niemand in het linkerrijvak kan storen zou ik zelfs richtingaangever helemaal niét gebruiken want er is niemand om iets aan aan te geven.

Heb een tijdje in Mexico City verbleven en gereden. Leerde snel dat als je daar in de file wil linkssorteren, de beste methode is even met de linkerhand uit het raam de motorkap van de wagen links van je aan te raken (strelen, pianospelen, kloppen, hangt wat van omstandigheden af) om je intentie te 'verduidelijken' :)
 
We hopen allemaal dat het niet nodig is, maar voor het geval dat je vast komt te zitten in een Model X vanwege weigerende vleugeldeuren, toch even dit instructiefilmpje. Er zit dus een ontgrendelmechanisme achter de afdekking van de luidsprekers in beide deuren.
Is een actuele kwestie in Azië, zoals jullie wellicht al wisten.
 
Ik ken de X niet zo maar dit is toch veels te verstopt ?
Welke meerijder gaat er nu in geval van paniek achter een luidspreker zoeken.
Of gaat er met elke X een stewardess mee die bij aanvang van een rit eerst de noodprocedures uitlegt ?
ik denk aan zo'n sticker op de rugleuning en de safety instruction card in the seat-pocket in front of you. (oh nee die is er niet)
weet iedereen trouwens dat de noodopenknop in de S zich onder de stoel bevind?
 

Attachments

  • P788.jpg
    P788.jpg
    115.6 KB · Views: 80
We hopen allemaal dat het niet nodig is, maar voor het geval dat je vast komt te zitten in een Model X vanwege weigerende vleugeldeuren, toch even dit instructiefilmpje. Er zit dus een ontgrendelmechanisme achter de afdekking van de luidsprekers in beide deuren.
Is een actuele kwestie in Azië, zoals jullie wellicht al wisten.
"It took al my stenght to open the FWD", als je je gsm had neergelegd, dan was het makkelijker gegaan denk ik :cool:
 
Gewoon een test. Sinds dinsdag zie ik geen nieuwe post meer. Lijkt niet normaal
Is waarschijnlijk vanwege een afwijking van dit forum. Je moet opnieuw op [NEW POSTS] klikken en niet op F5 of appeltje-R. Voor mij werkt het goed door interessante draadjes te volgen ("Watch Thread") en dan op [WHAT'S NEW] - "Unread Watched Threads" te klikken voor de actuele situatie. In het "Unread Watched Threads" scherm werkt F5 resp. appeltje-R wel.
 
Is waarschijnlijk vanwege een afwijking van dit forum. Je moet opnieuw op [NEW POSTS] klikken en niet op F5 of appeltje-R. Voor mij werkt het goed door interessante draadjes te volgen ("Watch Thread") en dan op [WHAT'S NEW] - "Unread Watched Threads" te klikken voor de actuele situatie. In het "Unread Watched Threads" scherm werkt F5 resp. appeltje-R wel.

Post is terug. Wel een hiaat van dinsdag tot gisterenavond.
 
Heeft er iemand contact met een moderator? Mijn maatje, Herbie65, probeert contact te leggen met moderator Daniel S. Maar dat lukt niet. Een tijdje terug hebben we contact gehad om te sponsoren en we kregen binnen een dag antwoord.
Nu Herbie vragen stelt om terug te komen, blijven alle mails onbeantwoord.
Welke moderators zijn er nog meer?