You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dat er nog geen shops waren en we onze Tesla via internet bestelden?waar is de tijd.....
Plus? Wat is de Plus dan? Als in P100D+?Iemand enig idee of er al P100D Ludricrous Plus Model S-en rondrijden in NL?
.
De Plus is niet meer. Dat verbeterde onderstel is vrij snel na de introductie van de P85D waar het in het begin opzat afgeschaft. De meerprijs, oorspronkelijk € 6.600,=, werd overigens niet van de prijs afgetrokken. Voor mij 2 jaar geleden een belangrijke reden om voor de 90D ipv de P90D te kiezen.Plus? Wat is de Plus dan? Als in P100D+?
De Plus is niet meer. Dat verbeterde onderstel is vrij snel na de introductie van de P85D waar het in het begin opzat afgeschaft. De meerprijs, oorspronkelijk € 6.600,=, werd overigens niet van de prijs afgetrokken. Voor mij 2 jaar geleden een belangrijke reden om voor de 90D ipv de P90D te kiezen.
Mhh, ik wil een P100D gaan bestellen dit jaar, maar als ik hem configureer kom ik op 195k+ wat best een aardig prijskaartje is. Dus de P100D heeft een slechter onderstel dan mijn huidige P85+?
Wordt onder garantie vervangen. Is een bekend en terugkerend euvel. De 12V accu wordt bij stilstand meermaals per dag ontladen en weer geladen uit de hoofdbatterij. Dat houdt-ie niet lang vol. Recente softwareversies verminderen het probleem en recente auto's hebben aangepaste hardware om het te voorkomen.Ik kreeg vandaag een waarschuwing in deskboard: Uw 12V batterij heeft onderhoud nodig.
Is dit een waarschuwing dat hij eraan gaat? Zo snel (2 jaar) al? Bij BMW was dat minimaal 5 jaar of zelfs langer....
Echter daar was het een "slimme" accu (die ingelezen moest worden) en dus niet goedkoop. Hoe is dat Bij Tesla?
Ik meen dat de accu ook "diep" begraven zit rechts voor net onder de voorruit?
Tja, wat heet slechter... Ik vind van wel. In rechte lijn is de P100D "breath taking" Je P85+ voelt daarna echt traag. Echter de P85+ is een auto met een speelser rijgedrag. Op papier is was 90D vergelijkbaar met de P85(+) echter met een hogere topsnelheid. In de praktijk is t een saaiere auto die niet meer een stapje opzij zet bij abrupt op de wattpedaal gaan staan. Droog of nat hij kan z'n vermogen altijd kwijt op de weg. Echt volledig foolproof. Maar ja een vinkje van 50k vond ik ook "foolish".Mhh, ik wil een P100D gaan bestellen dit jaar, maar als ik hem configureer kom ik op 195k+ wat best een aardig prijskaartje is. Dus de P100D heeft een slechter onderstel dan mijn huidige P85+?
Ik kreeg vandaag een waarschuwing in deskboard: Uw 12V batterij heeft onderhoud nodig.
Is dit een waarschuwing dat hij eraan gaat? Zo snel (2 jaar) al? Bij BMW was dat minimaal 5 jaar of zelfs langer....
Echter daar was het een "slimme" accu (die ingelezen moest worden) en dus niet goedkoop. Hoe is dat Bij Tesla?
Ik meen dat de accu ook "diep" begraven zit rechts voor net onder de voorruit?
Tja, wat heet slechter... Ik vind van wel. In rechte lijn is de P100D "breath taking" Je P85+ voelt daarna echt traag. Echter de P85+ is een auto met een speelser rijgedrag. Op papier is was 90D vergelijkbaar met de P85(+) echter met een hogere topsnelheid. In de praktijk is t een saaiere auto die niet meer een stapje opzij zet bij abrupt op de wattpedaal gaan staan. Droog of nat hij kan z'n vermogen altijd kwijt op de weg. Echt volledig foolproof. Maar ja een vinkje van 50k vond ik ook "foolish".
Ik meen dat de accu ook "diep" begraven zit rechts voor net onder de voorruit?
View attachment 229399 Krijg net een mailtje van MR. Green. Blijkbaar stond ik nog ergens in een bestand. Daar hadden ze het over dat de 90 eruit gaat en alleen nog de 75 en 100 overblijven.
Ligt eraan hoe hard hij rijdt en hoeveel hij de avond ervoor heeft opgeladen ;-)heeft jouw Tesla een hartslag van 72 ?