Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo allen, gisteren heb ik een zeer aangenaam gesprek gehad met XFrank in de Store te Aartselaar tijdens het charges.
Zelf heb ik sind 10 november onze Tesla model X rood. ( The Red Dream)
Ik ben er zeer tevreden mee.
Hopelijk leer ik vele gepassioneerde Tesla eigenaars te mogen ontmoeten.

Gr
Bart
Turnhout

Welkom Bart,

XFrank is één van de meest gepassionneerde Tesla eigenaars hier - je zal zijn garage wel gezien hebben;)
Maar ook bij de (meeste) andere leden vloeit Tesla door de aderen, dat zal je hier wel snel merken.

misschien ook even dit draadje onder de aandacht brengen : Even voorstellen...
en dan heb je snel genoeg posts om een foto etc te plaatsen.

veel plezier met de Tesla; en hopelijk tot gauw bij een Suc of een andere Tesla happening.

Dirk
 
Hallo allen, gisteren heb ik een zeer aangenaam gesprek gehad met XFrank in de Store te Aartselaar tijdens het charges.
Zelf heb ik sind 10 november onze Tesla model X rood. ( The Red Dream)
Ik ben er zeer tevreden mee.
Hopelijk leer ik vele gepassioneerde Tesla eigenaars te mogen ontmoeten.

Gr
Bart
Turnhout
Welkom Bart, jammer dat ik er vandoor moest. Want ik kon nog enkele uren doorgaan over Tesla. Hopelijk kan je hier uw weg een beetje vinden.
Er is een zoekfunctie rechts boven
een foto plaatsen kan na 5 of 10 posts. Even geduld dus;)
 
Gegroet
Ik heb de nieuwe zomer banden waarmee de wagen is geleverd er af laten halen en er winterbanden oplaten steken.
Ik heb ook een set 22” matzwarte velgen met zomer banden gekocht.
Met als gevolg heb ik u nieuwe banden Michelin 20”( 20 km) liggen die ik wil verkopen , voorste 265/40/20 en achterste 275/40/20.
Indien geïnteresseerde kunt u steeds contact opnemen met mij.
Kunnen aangeleverd worden.
 
Gegroet
Ik heb de nieuwe zomer banden waarmee de wagen is geleverd er af laten halen en er winterbanden oplaten steken.
Ik heb ook een set 22” matzwarte velgen met zomer banden gekocht.
Met als gevolg heb ik u nieuwe banden Michelin 20”( 20 km) liggen die ik wil verkopen , voorste 265/40/20 en achterste 275/40/20.
Indien geïnteresseerde kunt u steeds contact opnemen met mij.
Kunnen aangeleverd worden.

Bart, je heb meer kans op succes om even een passend draadje te zoeken en het daar te plaatsen.
bv: Velgen en banden
moesten het 19" voor de model s geweest zijn, had ik wel interesse;)