Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Wij besloten nog net te gaan voor de laatste ronde free-SuC’en en volledige 4% bijtelling, en hebben zondag een mooie X besteld:cool:
De S blijft mooier, maar wat is de X - vooral van binnen - een geweldige auto zeg.

View attachment 336317
Vet, is dit daadwerkelijk het model dat je hebt besteld? Ik wilde ook een blauwe, maar het werd een zwarte. Wel met 4% bijtelling en free-SuC'en.

Ophalen op 28 sept!

(waarom verdwijnen de meeste berichten die ik schrijf op dit forum?)
 
Nog even Tilburg 3. Gisteren wat onderzoek gedaan, ook bij Tesla geweest en hoewel er geen officieel mededelingen worden gedaan heb ik nu wel de overtuiging dat het vooral een distributiecentrum zal zijn voor service- en bodyparts voor Europa. Het aantal afgeleverde auto's is enorm omhoog gegaan en de stijging zal blijven met Model 3 op niet al te lange termijn. het aantal SeC's in Europa blijft ook stijgen en deze moeten bevoorraad worden. Ik gok er ook op dat een deel van het SeC naar de nieuwe lokatie, overigens minder dan een kilometer weg, gaat, waarbij ik dan denk aan de huidige opslag.

Het geheel komt mij plausibel voor.
Wat niet weg neemt dat ik inschakeling in het Model 3 verhaal nog niet helemaal uitsluit. Afhankelijk van hoe ze aankomen, in one piece of als te assembleren onderdelen, is er meer of minder nodig.

Ik heb nog wat vragen uitstaan en sta ook open voor wat jullie opvangen.
 
Kan je ook even vragen of ze er stabilisatorstangen in voorraad nemen? En handgrepen, sinds gisteren komt de rechter niet meer naar buiten. Volgende week komt mijn X en dan gaat de S te koop maar dat wordt lastig met de steeds langer wordende lijst reparaties.
 
Kwam nog een paar oude rekeningen tegen, uit de tijd dat ik nog de V70 gebruikte. Kosten voor het downloaden van software en nog eens een post voor de "reload".. daar kijk je inmiddels toch wel heel vreemd tegenaan.. zouden ze dat nog steeds gewoon in rekening brengen?

Schermafbeelding 2018-09-22 om 09.20.57.png
Schermafbeelding 2018-09-22 om 09.21.09.png
 
Kwam nog een paar oude rekeningen tegen, uit de tijd dat ik nog de V70 gebruikte. Kosten voor het downloaden van software en nog eens een post voor de "reload".. daar kijk je inmiddels toch wel heel vreemd tegenaan.. zouden ze dat nog steeds gewoon in rekening brengen?View attachment 337039 View attachment 337040
Maar je kreeg hem wel gewassen en gezogen mee, dat dan weer wel.
 
IMG_3546.jpg



Vandaag familiefeest en daar stonden 8 auto's, waarvan 4 Tesla's (1 x Model X, 3 x Model S, waarvan eentje nog net zichtbaar in de garage), 1 x Leaf (niet zichtbaar in de garage), 1 x Ampera en nog slechts twee ICE's (Jeep en een huur-Ford; de berijder van die laatste auto heeft een Bolt in San Francisco). Dus bijna de hele familie is nu min of meer over op elektrisch :)
 
Niet iedereen is bestand tegen de verlokking tot vernieuwing, opperhoofd der Classics!

Opperhoofd van de Classics, hahaha! Volgens mij zijn er hier niet veel meer die nog in hun oorspronkelijke S rijden; allemaal overgestapt in een nieuwere, met inklapbare spiegels enzo. Mijn Classic is VIN 18985 van 15-11-2013. Staat nu ruim 220.000km op. 90% SOC is 326km. Wie biedt meer ...eehh ouder?? :)