Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Komt er dus op neer dat je een factuur hebt gekregen volgens het oude FSD/EAP regime terwijl je toen al het nieuwe regime had moeten krijgen?

Probleem is wel dat het inmiddels 2021 is. Meeste facturen hebben een periode van 8 dagen om ze te protesteren.
 
Onderstaande prijzen waren van toepassing op een M3 welke begin 2019 nog zonder AP werd geleverd.
Voor levering kon je dus voor Euro 3.200,-- + Euro 6.400,-- = Euro 9.600,-- AP+FSD aanschaffen.
Na levering was overigens totaal Euro 11.700,-- maar scheelt een stuk in bijtelling (NL)


AP_FSD.jpg
 
Komt er dus op neer dat je een factuur hebt gekregen volgens het oude FSD/EAP regime terwijl je toen al het nieuwe regime had moeten krijgen?

Probleem is wel dat het inmiddels 2021 is. Meeste facturen hebben een periode van 8 dagen om ze te protesteren.

Inderdaad...maar 8 dagen na het ontvangen van de factuur kon dit probleem nog niet geweten zijn natuurlijk. Als Tesla Zaventem gewoon "correct" is dan upgraden ze onze HW2.5 naar een HW3.0 zonder kost. Zelf een zaak hebbende en WETEN dat ik (het systeem) een fout heeft begaan dan zou ik dat sowieso doen. Dat heet "commercieel zijn" in mijn boekje :)

@SparkyM3LR4WD : die prijzen komen inderdaad overeen met de prijzen die ik kon terugvinden via de WAYBACK machine en in die excel file plaatste.
 
Inderdaad...maar 8 dagen na het ontvangen van de factuur kon dit probleem nog niet geweten zijn natuurlijk. Als Tesla Zaventem gewoon "correct" is dan upgraden ze onze HW2.5 naar een HW3.0 zonder kost. Zelf een zaak hebbende en WETEN dat ik (het systeem) een fout heeft begaan dan zou ik dat sowieso doen. Dat heet "commercieel zijn" in mijn boekje :)

Denk er ook aan dat je een auto op voorraad had gekozen. Dat zal de verwarring mbt de factuur verklaren.

Als je denkt een zaak te hebben, 2 jaar na datum, kan je altijd proberen die zaak in te dienen als het lijkt dat Tesla denkt dat je geen zaak hebt.